2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
واکنش سمیرا زرگری سرمربی اسکی بعد از ممنوع الخروجی از سوی همسرش / درخواست کمک از مسئولان

واکنش سمیرا زرگری سرمربی اسکی بعد از ممنوع الخروجی از سوی همسرش / درخواست کمک از مسئولان

سمیرا زرگری سرمربی تیم اسکی که از سوی همسرش ممنوع الخروج شده است، از مسئولان کشور درخواست کمک کرد.

به گزارش هنرنوشت، سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی زنان ایران قرار بود روز سه شنبه برای شرکت تیم خود در رقابت های قهرمانی جهان عازم ایتالیا شود اما از سوی همسرش ممنوع الخروج شده و نتوانست همراه تیم خود در این رقابت ها حضور داشته باشد.

 

زرگری در واکنش به این ماجرا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از مسئولان کشور خواست تا با حمایت از او در این زمینه راه حلی پیدا کنند.

 

سمیرا زرگری در صفحه شخصی خود در واکنش به این ماجرا نوشته است: « روزها، ماه‌ها و سال‌هاست که شغل من از طرف شوهرم مسخره می‌شود. شوهری که آمریکا به دنیا آمده و در ایران هم بزرگ نشده است. دلایل دیگر ممنوع الخروجی را هم خواهم گفت... من فقط به حمایت مسئولان محترم نیاز دارم چون سال‌هاست برای پرچم کشورم زحمت کشیده‌ام و عاشق کشورم هستم.»

 

در همین زمینه بخوانید:

واکنش تند الهه منصوریان به موضوع ممنوع الخروج شدن یک ورزشکار زن ایرانی

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
رضا 1399/12/01
برو زن سر زندگی ات . این مرد هم زن گرفته برای زندگی .دنبال تیم وغیره اصلا بدرد زن متاهل نمی خورد. فوتبال هم فایده ای در ان نیست چه برسد بقیه .این شوهر بیچاره چه گناهی کرده که زن زندگیش دائم دنبال تیم وبازی برود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.