2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
علی عامل هاشمی بازیگر نقش ابی در سریال سیاوش

علی عامل هاشمی بازیگر نقش ابی در سریال سیاوش

علی عامل هاشمی در سریال «سیاوش» در نقش ابی داماد خانواده سیاوش ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، علی عامل هاشمی در سریال «سیاوش» در نقش ابی همسر فروغ (مهدخت مولایی)  خواهر سیاوش ایفای نقش می کند. 

 

 

سریال «سیاوش» تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری از 10 بهمن ماه 99 پخش آن از طریق پلتفرم نماوا آغاز شده و علاقه مندان به پیگیری سریال های شبکه نمایش خانگی می توانند روزهای جمعه ساعت 12  شاهد پخش این سریال از نماوا باشند.

 

سریال «سیاوش» ملودرامی اجتماعی است که حدود 30 قسمت است و  با نگاهی نقادانه به اوضاع اجتماعی در جنوب شهر تهران به تصویر کشیده شده است.

 

در این سریال بازیگران سرشناسی ایفای نقش می کنند که عبارتند از: مجید صالحی، میلاد کی مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز،گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی و مرجان قمری.

 

موسیقی تیتراژ سریال سیاوش نیز ساخته پرواز همای است که خوانندگی آن را نیز بر عهده دارد 

 

 

 

علی عامل هاشمی برادر کوچکتر هدایت هاشمی از دیگر بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون است که در سال 1365 در سبزوار متولد شده و فعالیت های هنری خود را با ایفای نقش روی صحنه تئاتر آغاز کرده است.

علی عامل‌هاشمی برای نخستین بار در نمایش «داستان جنگل» بازیگری تئاتر را تجربه کرد و اولین بار با ایفای نقش در سریال تلویزیونی  «شب عید» و همچنین فیلم  سینمایی«هزارپا» به چهره شناخته شده ای در عرصه بازیگری تبدیل شد.

 

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نخستین بار در سال  ۱۳۸۹ با ایفای نقش  در فیلم سینمایی «لطفا مزاحم نشوید» به کارگردانی محسن عبدالوهاب وارد سینما شد.

 

وی همچنین در فیلم ها و سریال های دیگری از جمله «هزار پا»، «چک برگشتی»، «دشت آزادگان»، «سال های دور از خانه»، «کامیون»، «سرباز»، «یادداشت های یک زن خانه داد»، «پروانه»، «دنده معکوس» و «سیاوش» ایفای نقش کرده است.

 

 

این بازیگر سال 91 با پگاه ترکی ازدواج کرده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.