2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

فیلم ابلق یکی از شانس های سیمرغ بلورین جشنواره فجر+ تیزر

فیلم ابلق تازه ترین اثر نرگس آبیار یکی از شانس های بزرگ دریافت سیمرغ های این دوره از جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش هنرنوشت، فیلم سینمایی ابلق یکی از متفاوت ترین آثار نرگس آبیار است که بنا به گفته منتقدان یکی از بزرگترین شانس های دریافت سیمرغ های بلورین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

 

در خلاصه داستان فیلم ابلق آمده است: «برای یک زن که در حاشیه‌ شهری بزرگ با همسر و فرزندش زندگی می‌کند، ماجرایی رقم می خورد.»

 

بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری، سیاوش حکمت شعار، علی نفیسی، الهه اذکاری، شیما ملکیان، علی روزبهانی، سارا اردلان، سحر اسدی، الهام حسامی، محبوبه نریمی‌سا، مهتا محدث، هادی آقابزرگی، روح الله آبیار، سعید بیگی، عفت رسولی، منصور نوری، فاطمه کریمیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

 

نرگس آبیار با فیلم «شیار 143»، «نفس» و «شبی که ماه کامل شد» در سه دوره از جشنواره فیلم فجر  حضور داشته و هر دوره جوایزی را از جشنواره از آن خود کرده است.

 

آخرین فیلم او با عنوان «شبی که ماه کامل شد» با نقش آفرینی متفاوت و دیدنی  الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر در 13 بخش نامزد دریافت جایزه شد که از این نظر رکورددار این دوره از جشنواره بود و دست آخر با دریافت 6 سیمرغ بلورین توجه رسانه ها و مخاطبان سینما را به خود  جلب کرد.

 

این بانوی فیلمساز خوش ذوق در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر با یک اثر کاملا متفاوت به نام «ابلق» حضور دارد و در این دوره نیز برای دومین بار از  نقش آفرینی خوب هوتن شکیبا و الناز شاکردوست بهره برده و برای نخستین بار همکاری با بهرام رادان یکی از بازیگران سرشناس سینما را تجربه کرده است و گفته می شود که بهرام رادان در این فیلم متفاوت ترین نقش خود را در سینما ایفا کرده است.

 

به گفته کسانی که فیلم را دیده اند، نرگس آبیار در فیلم تازه خود به سراغ یک موضوع اجتماعی در حوزه زنان رفته و فیلمی کاملا متفاوت با آثار قبلی خود ساخته و  پرداخته است به طوری که یکی از شانس های بزرگ دریافت سیمرغ های بلورین جشنواره فجر امسال خواهد بود و همچون دوره های قبل دست خالی از این جشنواره بیرون نخواهد رفت.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.