2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مرجان اتفاقیان بازیگر نقش مرجان در سریال سیاوش

مرجان اتفاقیان بازیگر نقش مرجان در سریال سیاوش

مرجان اتفاقیان در سریال سیاوش در نقش مرجان ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، مرجان اتفاقیان در سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده که از روز گذشته در پلتفرم نماوا پخش آن آغاز شده است، در نقش مرجان نامزد سیاوش ( میلاد کی مرام) بازی می کند.

 

سریال «سیاوش» تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری از 10 بهمن ماه 99 پخش آن از طریق پلتفرم نماوا آغاز شده و علاقه مندان به پیگیری سریال های شبکه نمایش خانگی می توانند روزهای جمعه ساعت 12  شاهد پخش این سریال از نماوا باشند.

 

سریال «سیاوش» ملودرامی اجتماعی است که با نگاهی نقادانه به اوضاع اجتماعی در جنوب شهر تهران به تصویر کشیده شده است.

 

در این سریال بازیگران سرشناسی ایفای نقش می کنند که عبارتند از: مجید صالحی، میلاد کی مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز،گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی،  الهام جدی  و مرجان قمری.

 

موسیقی تیتراژ این سریال نیز ساخته پرواز همای است.

 

بیوگرافی مرجان اتفاقیان:

 

 

مرجان اتفاقیان متولد 26 مهر 1365 در تهران است که کار بازیگری را بدون تجربه قبلی و با کلاس های تئاتر شروع کرد و برای نخستین بار در نمایش «و خداوند ، هایم را فراموش کرده است» به کارگردانی هامون سیدی در سال 1396 در کنار بازیگران سرشناسی از جمله هومن سیدی روی صحنه رفت و پس از آن با دعوت هومن سیدی به فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده » پیوست و در نقش شهره در کنار بازیگران شناخته شده ای از جمله فرهاد اصلانی و نوید محمدزاده ایفای نقش کرد. 

 

 

خود او در جایی درباره اولین حضورش در سینما در کنار نوید محمدزاده ستاره امروز سینمای ایران گفته است: «من خیلی خوش شانس بودم که اولین حضورم را در فیلم هومن سیدی و در کنار نوید محمدزاده تجربه کردم. اوایل استرس داشتم اما وقتی کار بلدی آنها را دیدم در ادامه راحت‌ تر نقش را بازی کردم.»

 

 

فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی با استقبال بسیار مخاطبان روبرو شد و  فروش گیشه این فیلم در سال 97 به 12/7 میلیارد تومان رسید. همچنین این فیلم جوایزی را از جشنواره فجر دریافت کرد که در مجموع در شهرت مرجان اتفاقیان بازیگر این فیلم بسیار تأثیرگذار بود.

 

وی همچنین در فیلم کوتاه «همبازی» به کارگردانی و نویسندگی مژده مجیدی در نقش اول ظاهر شده است.

 

برادر او سیامک اتفاقیان نیز از بازیگران نوظهور سینمای ایران است که برای نخستین بار در سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی جلوی دوربین رفته است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.