2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مهدخت مولایی بازیگر نقش فروغ همسر ابی در سریال سیاوش

مهدخت مولایی بازیگر نقش فروغ همسر ابی در سریال سیاوش

مهدخت مولایی یکی از بازیگران جوان سریال جدید «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده است که در نقش فروغ ساقی خواهر سیاوش و همسر ابی ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، مهدخت مولایی یکی از بازیگران سریال «سیاوش» است که در کنار دیگر بازیگران سرشناس و یا کمتر شناخته شده این سریال ایفای نقش می کند.

این بازیگر در نقش فروغ ساقی خواهر سیاوش و همسر ابی در این سریال جلوی دوربین رفته است.

 

 

سریال «سیاوش» تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری از 10 بهمن ماه 99 پخش آن از طریق پلتفرم نماوا آغاز شده و علاقه مندان به پیگیری سریال های شبکه نمایش خانگی می توانند روزهای جمعه ساعت 12  شاهد پخش این سریال از نماوا باشند.

 

سریال «سیاوش» ملودرامی اجتماعی است که حدود 30 قسمت است و  با نگاهی نقادانه به اوضاع اجتماعی در جنوب شهر تهران به تصویر کشیده شده است.

 

در این سریال بازیگران سرشناسی ایفای نقش می کنند که عبارتند از: مجید صالحی، میلاد کی مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز،گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی،  الهام جدی  و مرجان قمری.

 

موسیقی تیتراژ سریال سیاوش نیز ساخته پرواز همای است که خوانندگی آن را نیز بر عهده دارد 

 

زندگینامه مهدخت مولایی:

 

 

 

مهدخت مولایی متولد1 اردیبهشت 1370 در تهران و دانش آموخته رشته بازیگری است که فعالیت بازیگری خود را از تئاتر شروع کرده است و تاکنون در نمایش های «سیزیف» به کارگردانی محمد برهمنی، «بال پنجم» به کارگردانی احمد سلگی و «دن کیشوت» به کارگردانی صحرا رمضانیان روی صحنه رفته است.

 

 

 

از جمله فیلم ها و سریال هایی که مهدخت مولایی در آنها ایفای نقش کرده است می توان به فیلم «ویلایی»، «سورنجان»، «قصر»، «دختر»، «ترور خاموش» و سریال «سیاوش» اشاره کرد.

 

نخستین حضور او مقابل دوربین سینما در سال 1394 و با فیلم سینمایی «دختر» رقم خورد و با ایفای نقش کوتاهی در این فیلم وارد سینما شد.

 

 

پس از آن این بازیگر در فیلم های  «آآآآدت نمی‌کنیم» ، «ویلایی‌ها» ، «بوتاکس» و «ترور خاموش» جلوی دوربین رفت و سال 1398 نخستین حضور تلویزیونی خود را  با سریال «ترور خاموش» تجربه کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.