2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
گوش لیلا حاتمی برای  «قاتل و وحشی» دردسر ساز شد

گوش لیلا حاتمی برای «قاتل و وحشی» دردسر ساز شد

موهای تراشیده و گوش لیلا حاتمی برای نمایش فیلم «قاتل و وحشی» ساخته تازه حمید نعمت‌الله دردسرساز شد.

به گزارش هنرنوشت، فیلم «قاتل و وحشی» نخستین فیلم حمید نعمت الله است که از جمله آثار متقاضی برای نمایش در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر است اما با وجود آن که کار هیئت داوران این جشنواره امروز پایان می یابد، اما هنوز سرنوشت نمایش این فیلم در جشنواره مشخص نیست. اگر چه هنوز به طور رسمی هیچ گونه اظهارنظری درباره نمایش ندادن این فیلم در جشنواره منتشر نشده است، اما خبرگزاری ایسنا، موهای تراشیده و مشخص بودن گوش لیلا حاتمی را در این فیلم دلیل بروز مشکلاتی برای نمایش دادن آن در جشنواره ذکر کرده است.

 
حضور زنان بازیگر در سینما مسبوق به سابقه است و پیش از این بازیگرانی شامل فریماه فرجامی در فیلم «سرب»، رویا نونهالی در «زندان زنان»، زهرا داوودنژاد در «بچه‌های بد»، شایسته ایرانی در «آینه‌های روبرو»، پانته‌آ بهرام در «شنای پروانه» و رویا تیموریان در «شیفتگی» با سر تراشیده ایفای نقش کرده اند که مشکلاتی را برای برخی از این فیلم ها به همراه داشت.

 

وضعیت نمایش فیلم «قاتل و وحشی» ساخته حمید نعمت الله در جشنواره فیلم فجر همچنان نامعلوم است.

 

در فیلم جدید حمید نعمت‌الله بازیگران سرشناسی شامل لیلا حاتمی، امین حیایی، ستاره اسکندری و شهرام حقیقت‌دوست نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.