2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
میناوند در حالت کما نیست / او را بیهوش کرده ایم
رییس دپارتمان ICU بیمارستان لاله:

میناوند در حالت کما نیست / او را بیهوش کرده ایم

رییس دپارتمان ICU بیمارستان لاله با بیان اشاره به وخامت حال مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد که او در حالت نیست و او را بیهوش کرده ایم.

به گزارش هنرنوشت، بعدازظهر امروز 2 بهمن ماه، برخی رسانه ها از وخامت حال مهرداد میناوند و به کما رفتن او خبر داده بودند اما دکتر لطفی، رییس دپارتمان icu بیمارستان لاله با بیان این که مهرداد میناوند در  حالت کما نیست، درباره آخرین وضعیت این بازیکن تیم ملی توضیح داد: مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران به کما نرفته است و برای افزایش سطح اکسیژن خون و استفاده از دستگاه تنفسی با دارو او را بیهوش کرده ایم.

 

او در رابطه با این که تا چه زمانی دستگاه های تنفسی متصل خواهند ماند، اظهار کرد: تا زمانی که او سلامتی خودش را به دست بیاورد یا مقاومت کند، دستگاه ها متصل می‌مانند و مشکل یا محدودیتی از این بابت نیست. فشار زیادی روی او وجود دارد اما ما امیدواریم که بتواند مقاومت کند.

 

رییس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله در پایان گفت: وضعیت آقای میناوند در طبقه بندی ما خیلی خیلی وخیم است. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا عملیات نجات را با موفقیت انجام دهیم. از مردم می‌خواهم که برای آقای میناوند دعا کنند.

 

این ورزشکار ملی از ٢ روز پیش در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارد.

 

سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه دکتر سید محمد بنی جمالی با حضور در بیمارستان لاله تهران از نزدیک در جریان مداوای میناوند که به کرونا مبتلا شده است، قرار گرفتند.

 

بر اساس اعلام دکتر لطفی و دکتر هاشمیان پزشکان معالج میناوند، با وجود درگیری وسیع ریه این پیشکسوت فوتبال کشور به صورت لحظه‌ای وضعیت او در حال رصد است و از داروهای روز برای درمان استفاده می‌شود.

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.