2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مهمان مهران مدیری در برنامه 2 بهمن  دورهمی معرفی شد

مهمان مهران مدیری در برنامه 2 بهمن دورهمی معرفی شد

مهران مدیری در برنامه دورهمی پنجشنبه شب میزبان یکی از اهالی موسیقی کشورمان است.

به گزارش هنرنوشت، مهران مدیری در برنامه دورهمی میزبان سالار عقیلی خواننده محبوب و پرطرفدار کشورمان است.

 

این برنامه ساعت 23 از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

 


سالار عقیلی متولد 11 آذر 1356 در تهران و دانش‌آموخته هنرستان موسیقی سوره و رشته بازیگری تئاتر است که نوازندگی سازهای مختلف را از 8 سالگی شروع کرد.

 

این خواننده موسیقی سنتی،  بیش از ۵ سال نزد صدیق تعریف به فراگیری آواز پرداخت. وی علاوه بر آوازخوانی و ضبط آثار موسیقی و برگزاری کنسرت های متعدد در داخل و خارج از ایران، در آموزشگاه موسیقی خود و همچنین هنرستان موسیقی تدریس می کند. 

 

عقیلی همچنین گروه راز و نیاز را راه اندازی کرده است و سابقه همکاری با ارکستر موسیقی ملی ایران، ارکستر سمفونیک اصفهان، گروه دستان، گروه راز و نیاز و ارشد تهماسبی را دارد.

 

سالار عقیلی سرود به یاد ماندنی « ایران جوان» را با اجرای ارکستر ملل خوانده ‌است.

 

 

سالار عقیلی اولین خواننده در تاریخ موسیقی ایران بود که حنجره‌اش بیمه شد. همزمان با هشتاد و یکمین سالروز تأسیس بیمه ایران برای نخستین‌بار در تاریخ صنعت بیمه حنجرهٔ سالار عقیلی از سوی شرکت سهامی بیمه ایران تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفت. این مراسم بعدازظهر شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های بیمه ایران و با حضور مسئولان این شرکت برگزار شد

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.