2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

زمان پخش سریال« سیاوش» مشخص شد + تیزر

مخاطبان سریال های شبکه نمایش خانگی تا چند روز دیگر می توانند شاهد پخش سریال «سیاوش» با نقش آفرینی متفاوت مجید صالحی باشند.

به گزارش هنرنوشت، سریال «سیاوش» تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری از 10 بهمن ماه 99 پخش آن از طریق پلتفرم نماوا آغاز شده و علاقه مندان به پیگیری سریال های شبکه نمایش خانگی می توانند از ساعت 12 روز 10 بهمن ماه هر جمعه شاهد این سریال باشند.

 

 

سریال «سیاوش» ملودرامی اجتماعی است که حدود 30 قسمت است و  با نگاهی نقادانه به اوضاع اجتماعی در جنوب شهر تهران به تصویر کشیده شده است.

 

در این سریال بازیگران سرشناسی ایفای نقش می کنند که عبارتند از: مجید صالحی، میلاد کی مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز،گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی و مرجان قمری.

 

موسیقی تیتراژ سریال سیاوش نیز ساخته پرواز همای است که خوانندگی آن را نیز بر عهده دارد 

 

 

مجید صالحی در سریال «سیاوش»

 

مجید صالحی که بیشتر به عنوان بازیگر سریال های طنز و کمدی در اذهان مخاطبان شناخته شده است، در این سریال در نقش بسیار متفاوتی ظاهر شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.