2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
حضور متفاوت مهران غفوریان در سریال قورباغه

حضور متفاوت مهران غفوریان در سریال قورباغه

مهران غفوریان یکی از بازیگران سریال قورباغه است که با گریم متفاوت در این سریال حضوردارد.

به گزارش هنرنوشت، مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون ایران که بیشتر به عنوان کمدین و بازیگر آثار طنز و کمدی شناخته شده است، در سریال «قورباغه» در کنار بازیگران نام آشنای دیگری از جمله نوید محمدزاده و صابر ابر نقش آفرینی متفاوتی را به نمایش می گذارد.

 

غفوریان که مدتی است وزن خود را کاهش داده و چهره متفاوتی نسبت به گذشته پیدا کرده است، در سریال قورباغه نیز نقش آفرینی متفاوتی دارد و در این مجموعه، توانمندی خود را در ایفای نقش های جدی به رخ می کشد و از این پس باید شاهد حضور او در نقش های جدی تر سینما و تلویزیون باشیم.

 

 

 

 

مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ و دانش آموخته رشته نقاشی از دانشگاه آزاد است که بازیگری را با مجموعه «جنگ 39» به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد و بعد از کارگردانی چند اثر با مهران مدیری در برنامه سال 1377 همبازی شد و در ادامه  سریال «این چند نفر»  را که در میان عامه مردم به نام سریال هژیرها معروف بود، کارگردانی کرد.

سریال «زیر آسمان شهر» از ساخته های مهران غفوریان است که سری دو و سوم آن را هم ساخت.

خالتور، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا، ۵۰ کیلو آلبالو، مجرد ۴۰ ساله، کلاهی برای باران، ناردون، گدایان تهران و رفیق فابریک و سریال شوخی کردم از جمله آثاری است که مهران غفوریان در آنها ایفای نقش کرده است.

 

سریال قورباغه در ژانر درام، اجتماعی و معمایی تاکنون با استقبال مخاطبان بسیاری روبرو شده است.

 

سریال قورباغه نوشته و ساخته هومن سیدی است که داستان آن درباره مشکلات جامعه و تأثیر آن بر افراد مختلف است و به ماجرایی معمایی و جنایی با موضوع باند‌های تولید و توزیع مواد مخدر می‌پردازد.

 

 در خلاصه داستان این سریال آمده‌ است:

«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

 

بازیگران سریال قورباغه عبارتند از : نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، امید محمدزاده، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، هادی تسلیمی، معین شاهچراغی، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و  هومن سیدی.

 

عکسی از گریم متفاوت مهران غفوریان را در سریال قورباغه در بالا مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.