2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
ستاره اسکندری با خورشید آن ماه آمد

ستاره اسکندری با خورشید آن ماه آمد

ستاره اسکندری این بار به عنوان کارگردان در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر داوری می شود. تقدیر بعضی آدما اینه که مسافر باشن...

به گزارش هنرنوشت؛ خانم بازیگر با ساخت اولین فیلم سینمایی بلند؛ خود را در جشنواره فیلم فجر محک می زند.

 

برای علاقمندان به سینما نام ستاره اسکندری بسیار آشنا است به ویژه در مقطعی دشوار و پس از درگذشت پوپک گلدره، که به جای او در مجموعه نرگش ایفای نقش کرد.

 

ستاره اسکندری تا کنون در آثار نمایشی و سینمایی بسیاری ایفای نقش کرده است و تا کنون موفق شده  2 بار در جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر زن برگزیده شود.

 

اما این بار جشنواره فیلم فجر برای ستاره اسکندری تجربه ای متفاوت از گذشته خواهد بود؛ چون او این بار با اثر «خورشید آن ماه» که خود او کارگردانی کرده پا به جشنواره فیلم فجر گذاشته است.

 

موضوع این فلیم در تمجید از فرهنگ زیبای بلوچستان است شاید که نه؛ صد البته سینمای ما تا به امروز موفق به ارائه تصویری درست از فرهنگ این منطقه نشده است و شوربختانه آن چه که از مردمان نجیب بلوجستان در ذهن ما نشسته چیزی جز فقر، اعتیاد، قاچاق و... نیست؛ آیا ستاره اسکندری در این اثر خود خواهد توانست تا تصویری از زیبایی های فرهنگ بلوجستان ارائه دهد؛ باید منتظر ماند.

 

 

در خلاصه داستان این فیلم عنوان شده است: «تقدیر بعضی آدما اینه که مسافر باشن.»

 

از بازیگران فیلم خورشید آن ماه می توان به هنرمندانی همچون نازنین فراهانی، پژمان بازغی، امیرحسین هاشمی، بنفشه صمدی، روژین صدرزاد، صادق سهرابی، مهتاب جامی، نکیسا نوری، صادق بلوچی، روژناک شیرانی و مریم بوبانی اشاره کرد.

 

همچنین آن گونه از اخبار منتشر شده بر می آید فیلم ستاره اسکندری با حضور اسحق بلوچ نسب و برکت برجان، با آثار دیگر دارای تفاوت است.

 

محمد اسحاق بلوچ نسب نوازنده و آهنگساز نام آشنا، مدیر انجمن موسیقی چابهار اهل استان سیستان و بلوچستان است. برکت برجان شاعر، نویسنده، نوازنده و خواننده اهل بلوچستان است.

 

ستاره اسکندری متولد ۲۵ خرداد ۱۳۵۳ در تربت حیدریه است.

 

ستاره اسکندری در نمایش سعادت لرزان مردمان تیره روز

 

ستاره اسکندری در نمایی متفاوت

 

پایان پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.