2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سعید حاج علی بازیگر سریال قورباغه

سعید حاج علی بازیگر سریال قورباغه

سعید حاج علی بازیگر سریال قورباغه

به گزارش هنرنوشت، سعید حاج علی یکی از بازیگران جوان و نوظهور سینماست که برای نخستین بار در  سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی جلوی دوربین رفته است.

 

سعید حاج علی از جمله شاگردان آموزشگاه فیلمسازی «هشت میلیمتری» به مدیریت هومن سیدی است که به همراه تعدادی دیگر از شاگردان این آموزشگاه در سریال «قورباغه» نقش آفرینی می کند.

 

 

حاج علی کارش را با تئاتر شروع کرده است و برای نخستین بار در نمایش «نوشت سر» به نویسندگی وکارگردانی محمدنیما مظاهری یکی دیگر از شاگردان آموزشگاه هشت میلیمتری روی صحنه رفته است.

 

 

حاج علی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هومن سیدی چندین بار قدردانی کرده است و در یکی از پست هایش درباره او نوشته است: « سال نودو هفت یکی از بهترین سالهای زندگی من بود که با شما آشنا شدم. هر چی بگم بازم کم گفتم .بی نظیری استاد».


وی در پست دیگری به مناسبت سالروز تولد هومن سیدی نوشته است: «با تمام وجودم بگم ندیدم چنین شخصیتی ، همه خصلت های ناب در تو هست ، خیلی درس ازت یاد گرفتم. داداشی با مرام، انسان مثل تو کمه از جونو دل برای ما زحمت کشیدی هیچ وقت محبت هاتو یادم نمیره. صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک داداش خوبم ((هومن)) عزیز »

 

از سعید حاج علی اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

 

 

سریال قورباغه نوشته و ساخته هومن سیدی است که داستان آن درباره مشکلات جامعه و تأثیر آن بر افراد مختلف است و به ماجرایی معمایی و جنایی با موضوع باند‌های تولید و توزیع مواد مخدر می‌پردازد.

 

 در خلاصه داستان این سریال آمده‌ است:

«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

 

بازیگران سریال قورباغه عبارتند از : نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، هادی تسلیمی، معین شاهچراغی، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و  هومن سیدی.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.