2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
خواننده تیتراژ سریال «باخانمان» کیست؟ + فایل صوتی موسیقی

خواننده تیتراژ سریال «باخانمان» کیست؟ + فایل صوتی موسیقی

حمیدرضا ترکاشوند خواننده تیتراژ سریال کمدی «باخانمان» است که این روزها از شبکه سه سیما روی آنتن است.

به گزارش هنرنوشت، حمیدرضا ترکاشوند خواننده تیتراژ سریال کمدی «باخانمان» است که شعر آن را عبدالجبار کاکایی سروده و آهنگسازی آن بر عهده آریا عظیم نژاد بوده است.

 

حمیدرضا ترکاشوند، خواننده، آهنگساز و مدرس آواز، عضو گروه موسیقی «دارکوب» و یکی از چهره های شناخته شده در برنامه استعدادیابی «عصر جدید» است که به عنوان مربی رشته خوانندگی با این برنامه همکاری دارد.

 

از دیگر آثار حمیدرضا ترکاشوند می توان به خوانندگی تیتراژ سریال‌های «پایتخت»، «زعفرانی»، «ناز و نیاز»، «سفر در خانه»، مسابقه «دست فرمون» و … اشاره کرد.

 

موسیقی تیتراژ سریال کمدی «باخانمان» را در فایل صوتی بالا می توانید بشنوید.

 

سریال طنز «باخانمان» به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از 8 دی ماه 99 روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

 

بازیگران اصلی سریال طنز باخانمان عبارتند از : حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، شهره لرستانی، مارال فرجاد،  حسام محمودی، الهام اخوان،  مهروز ناصرشریف، مریم سلطانی،  امیر آتشانی، امیرحسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، خسرو احمدی، سعید امیرسلیمانی و شهرام شکیبا.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.