2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
احسان منصوری بازیگر نقش بازپرس در سریال قورباغه

احسان منصوری بازیگر نقش بازپرس در سریال قورباغه

احسان منصوری در سریال قورباغه در نقش بازپرس ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت،  احسان منصوری بازیگر، کارگردان و چهره پرداز ایرانی است که در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی در نقش بازپرس ایفای نقش کرده است.

 

 

منصوری در سریال «دل» و فیلم سینمایی «محمدرسول الله» به عنوان چهره پرداز همکاری داشته و در فیلم کوتاه «پاندای قرمز» به کارگردانی علی پاک نیا به عنوان بازیگر حضور داشته است.

 

احسان منصوری علاوه بر بازیگری و چهره پردازی در زمینه کارگردانی فیلم نیز صاحب تجربه است و فیلم «القادسیه» از ساخته های اوست.

 

 

 

احسان منصوری در یکی از پست های صفحه شخصی خود در اینستاگرام با تبریک تولد هومن سیدی نوشته است: « زندگی تعداد زیادی به بهانه شما شیرین تر شده و بابتش خیلی دوستتون داریم.»

 

هومن سیدی در نخستین سریال خود برای شبکه نمایش خانگی با عنوان «قورباغه» از بازیگران جدید در کنار بازیگران سرشناس استفاده کرده است که همه آنها نیز به خوبی از پس نقش های خود در این سریال برآمده اند و یکی از آنها نیز احسان منصوری است که پیش از این به عنوان چهره پرداز شهرت بیشتری داشته است و اکنون با ایفای نقش در این سریال به عنوان بازیگر برای مخاطبان سریال های ایرانی بیشتر شناخته خواهد شد.

 

سریال قورباغه نوشته و ساخته هومن سیدی است که داستان آن درباره مشکلات جامعه و تأثیر آن بر افراد مختلف است و به ماجرایی معمایی و جنایی با موضوع باند‌های تولید و توزیع مواد مخدر می‌پردازد.

 

 در خلاصه داستان این سریال آمده‌ است:

«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

 

بازیگران سریال قورباغه عبارتند از : نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، امید محمدزاده، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، هادی تسلیمی، معین شاهچراغی، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و  هومن سیدی.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.