2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
در پشت صحنه سریال «شرم» چه گذشت؟

در پشت صحنه سریال «شرم» چه گذشت؟

پایان بخش سریال «شرم» پخش تصاویری از پشت صحنه این سریال است که امشب می توانید شاهد پخش آن باشید.

به گزارش هنرنوشت، با اتمام پخش سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری، اکنون نوبت به پخش تصاویر پشت صحنه این سریال رسیده است که امشب سه شنبه 9 دی ماه می توانید شاهد پخش این تصاویر از پشت صحنه سریال «شرم» باشید.

 

تصاویر پشت صحنه سریال «شرم» را ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود.


 
سریال «شرم» نوشته سعید فرهادی است و ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، اردلان شجاع کاوه، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری و زنده یاد سیروس گرجستانی در آن ایفای نقش کرده اند.

 

زنده یاد سیروس گرجستانی در این سریال آخرین نقش زندگی خود را بازی کرد و در نیمه های تصویربرداری این سریال، بر اثر سکته قلبی درگذشت. گرجستانی در این سریال در نقش عزیزآقا که یکی از نقش های کلیدی سریال بود، ظاهر شد و سازندگان سریال بعد از درگذشت ناگهانی این بازیگر تصمیم گرفتند، با حفظ تصاویر ضبط شده از بازی این بازیگر در نقش عزیزآقا، ادامه آن را به سیاوش طهمورث دوست قدیمی او بسپارند.

 

بیشتر بخوانید:

 

سیاوش طهمورث: سیروس گرجستانی رفت! / من را به جای «عزیزآقا» بپذیرید!

 

یکی دیگر از نکات مهم این سریال انتقاد نویسنده آن سعید فرهادی به ساخت بی کیفیت این سریال و کارگردانی ضعیف آن بود و با انتشار متنی از سازندگان خواسته بود که در اعتراض به کیفیت پایین این سریال نام او را به عنوان نویسنده از تیتراژ حذف کنند، خواسته ای که از سوی سازندگان در نهایت عملی نشد. این نویسنده همچنین از مخاطبان این سریال خواسته بود دراعتراض به کیفیت پایین ساخت این سریال آن را تماشا نکنند.

 

بیشتر بخوانید:

انتقاد تند نویسنده « شرم » از کیفیت و کارگردان سریال/ این اثر پایمال شده را تماشا نکنید!

 

این سریال با توجه به واکنش های مثبت و منفی بسیاری که به دنبال داشته است، احتمال می رود در بخش تصاویر پشت صحنه حرف های شنیدنی و جالبی برای مخاطبان داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
ناصر حسینی 1401/01/19
سلام .بنظرم خیلی بی مزه تموم شد اگه میدونستم میخاد اینجوری تموم بشه بخدا قسم این همه وقت واسه دیدنش نمیذاشتم ...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.