2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
واکنش محمد اصفهانی به خبر مهاجرتش  از ایران

واکنش محمد اصفهانی به خبر مهاجرتش از ایران

محمد اصفهانی در واکنش به انتشار خبر مهاجرتش به خارج از ایران در صفحه شخصی خود عکسی را منتشر کرد.

به گزارش هنرنوشت، روز گذشته خبر مهاجرت محمد اصفهانی خواننده نام آشنای ایرانی به آمریکا در فضای مجازی پیچید و این خواننده محبوب در واکنش به این خبر عکس خود را در کنار برج آزادی تهران به همراه یک قطعه شعر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که درج تاریخ گرفتن این عکس و محتوای این شعر به نوعی تکذیب خبر مهاجرت او به خارج از ایران محسوب می شود.

 

 

 

 

محمد اصفهانی با انتشار تصویر بالا در صفحه شخصی خود نوشت: 

«بعد از طلب تو در سرم نیست

غیر از تو به خاطر اندرم نیست

من مرغ اسیر دام انسم

هرچند که می‌کشی پرم نیست

قسمی که مرا نیافریدند

گر جهد کنم میسرم نیست

فکرم به همه جهان بگردید

جز یاد تو در تصورم نیست

عکس در میدان آزادی هشتم دی ماه نود و نه» 

 

زندگینامه محمد اصفهانی

 

محمدمهدی واعظی معروف به محمد اصفهانی متولد۱۴ تیر ۱۳۴۵ در تهران، پزشک، خواننده و آهنگساز پاپ و سنتی ایرانی است. او در خانواده‌ای با اصالت اصفهانی در تهران دیده به جهان گشود.

 

محمد اصفهانی دانش آموخته رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۳۷۶ است که در زمینه آواز و خوانندگی از مکتب استاد محمدرضا شجریان و علی جهاندار بهره گرفت.

 

اصفهانی ابتدا با اجرای آثاری با اشعار شعرای معاصر مانند فریدون مشیری و همچنین اجرای تیتراژ سریال، وارد عرصه خوانندگی شد و برای نخستین بار در سال 1373 اجرای تیتراژ سریال «آوای فاخته» به کارگردانی بهمن زرین پور را تجربه کرد و پس از آن  اجرای تیتراژ سریال‌هایی از جمله « یه تیکه زمین»، «ارمغان تاریکی»، «ولایت عشق»، «زیر هشت»، «تا ثریا»، «معصومیت ازدست‌رفته»، «آخرین دعوت»، «پهلوانان نمی‌میرند»، «وفا» و فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» و «اخراجی‌ها» نیز بر تجربیات این خواننده محبوب افزود.

 

از محمد اصفهانی تاکنون ۱۴ آلبوم موسیقی منتشر شده ‌است که در این آلبوم‌ها با استادان بزرگ موسیقی از جمله همایون خرم، بابک بیات، فریدون شهبازیان همکاری کرده ‌است.

 آلبوم موسیقی او با عنوان «تنها ماندم»، آلبوم باسازی‌شده از هفت اثر خاطره‌انگیز و ماندگار با آهنگسازی همایون خرم و آلبوم «نون و دلقک» درباره چارلی چاپلین در زمره پرفروش‌ترین آلبوم های موسیقی پاپ در ایران است.

 

از دیگر آلبوم های موسیقی این خواننده محبوب ایرانی می توان به «حسرت» ، «بی‌واژه» و«شِکوه» اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.