2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تصویربرداری سریال نوروزی « نون خ ۳» در برف و سرما+ عکس های جدید

تصویربرداری سریال نوروزی « نون خ ۳» در برف و سرما+ عکس های جدید

فصل سوم سریال «نون خ » با حضور اکبر عبدی و علی صادقی همچنان در حال ساخت است.

به گزارش هنرنوشت، فصل سوم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی یکی از گزینه های پخش نوروزی در سال 1400 است که در 15 قسمت در شرایط برف و سرما و شیوع ویروس کرونا همچنان در حال ساخت است تا به پخش نوروزی برسد.

 

مهدی فرجی تهیه کننده مجموعه طنز «نون خ» تصاویر تازه ای از  این سریال منتشر کرد و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره دشواری های کار در شرایط شیوع کرونا و بارش برف و باران نوشت: «این روزها علاوه بر بیماری کرونا، سرمای شدید هوا نیز بر سختی های کار اضافه شده است. تیم تولید، خستگی ناپذیر زیر بارش برف سنگین تلاش می کنند تا همه چیز برای یک تولید خوب فراهم باشد.

 

علاوه بر بازیگران دو فصل پیش، اکبر عبدی بازیگر جدید این سریال است و علی صادقی نیز که در فصل دوم حضور نداشت، در این فصل حضور دارد.

 

پیش‌تولید این سریال از اواسط تابستان امسال آغاز شده و تصویربرداری آن از اواسط مهرماه در تهران آغاز شده است.

 

سعید آقاخانی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.»

 

عکس های فصل سوم سریال نون خ را در زیر مشاهده کنید:

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.