2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
زمان پخش سریال «قورباغه» اعلام شد / امشب منتظر قورباغه باشید

زمان پخش سریال «قورباغه» اعلام شد / امشب منتظر قورباغه باشید

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی از امشب پخش می شود.

به گزارش هنرنوشت، قسمت نخست سریال نمایش خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی، ساعت ۲۰  امشب 3 دی ماه روی سامانه نماوا منتشر خواهد شد.


 
روابط عمومی نماوا درباره زمان پخش سریال قورباغه اعلام کرد:  «مخاطبین محترم نماوا که مشتاق تماشای سریال «قورباغه» بوده‌اید، حتما می‌دانید تاخیر در پخش این سریال مربوط به مسائل قضایی بوده و نماوا از هفته‌های گذشته آمادگی پخش این سریال را داشته است.
 

در روزهای گذشته نماوا برای احترام به مخاطبان خود، با همراهی ساترا و وزارت ارشاد اسلامی و با تعامل با قوه‌قضاییه تلاش خود را معطوف به حل مشکلات پیش‌آمده، پیرامون پخش سریال «قورباغه» کرد تا شرایط پخش هر چه زودتر مهیا شود. بر همین اساس و طبق رایزنی با نهادهای ذی‌ربط و بر اساس دستور قوه‌قضاییه، به اطلاع می‌رسانیم مشکلاتی که پیرامون پخش سریال قورباغه وجود داشت برطرف شده و این سریال امشب به صورت انحصاری از نماوا و اپلیکیشن روبیکا منتشر می‌شود.
 

ضمن تشکر از صبوری و همراهی شما عزیزان، لازم به توضیح است پس از صدور مجوزهای لازم، این هفته، سریال«قورباغه» چهارشنبه ساعت 8 پخش خواهد شد و از هفته های آینده طبق برنامه از پیش اعلام شده، این سریال به صورت انحصاری هر دوشنبه راس ساعت 8 از نماوا پخش می‌شود.»

 

به نظر می رسد که داستان این سریال 16 قسمتی ماجرایی معمایی و جنایی دارد و درباره مافیای تولید و توزیع مواد مخدر است.

 

داستان قورباغه درباره جوانی به نام «نوری» (با بازی نوید محمدزاده) است که همراه با دو دوستش وارد یک باند مواد مخدر و با ماجرا‌هایی روبه‌رو می‌شود.

 

بازیگران این سریال عبارتند از:  نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و  هومن سیدی.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.