2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
امین اسکندریان بازیگر نقش مهدی در سریال «روزهای ابدی»

امین اسکندریان بازیگر نقش مهدی در سریال «روزهای ابدی»

امین اسکندریان در سریال «روزهای ابدی» در نقش مهدی به عنوان یک مبارز انقلابی ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، امین اسکندریان در سریال «روزهای ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری در نقشی اصلی با نام مهدی نقش آفرینی می کند.

 

امین اسکندریان با سریال « روزهای ابدی» نخستین حضور خود را در یک سریال تلویزیونی تجربه می کند و در نقش مهدی یک مبارز انقلابی ظاهر شده است که در همه قسمت های سریال نیز حضور دارد.

 

 

اسکندریان متولد دهه 60 و بازیگر تئاتر و تلویزیون است که فعالیت های هنری خود را از سال 1379 شروع کرد و علاقه اش را به بازیگری در این نوشته نشان داد که « از ۷۹ تا ۹۵ همه زندگیمو فداش کردم.»

 

نخستین حضور او در مقابل دوربین به دوران نوجوانی او بازمی گردد که در یک فیلم ایفای نقش کرد و از سال 79 نیز به صورت حرفه ای کار بازیگری را دنبال کرده است.

 

 

«درخت سیب گناهکار نیست»، «مکبث» و «به خاطر پدرم» از جمله نمایش هایی است که امین اسکندریان در اجرای آنها همکاری داشته و روی صحنه رفته است.

 

جواد شمقدری درباره انتخاب  امین اسكندریان به عنوان نقش اول این سریال گفته است که برای انتخاب نقش مهدی از پانصد نفر تست گرفته شد و در نهایت به انتخاب امین اسکندریان رسیدند که تجربه بازیگری تئاتر داشت ولی تجربه تلویزیونی نداشت.

 

 

از جمله بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان به امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال)، کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، علیرام نورایی (بکتاش)، صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه)، زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی)، حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی (استاد حوزه علمیه و نماینده امام خمینی)، جلیل فرجاد (دانشفر)، ماشاله شاه مرادی (حاج عرفان)، کاوه سماک باشی (سروان عباسی)، امیرمحمد زند (حجت الاسلام سید عباس موسوی قوچانی)، یلدا افشاری‌نیا (مهناز)، شیوا بلوچی (شهره)، نجوا صاحب الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید)، محمد جواد جعفرپور (قاسم) و  جلال فاطمی (سرهنگ دیویس) اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها
فاطی 1399/11/01
خیلی عالی بود من که استفاده کردم
ناشناس 1399/11/15
افتضاح
ناشناس 1399/12/04
من که عاشق این فیلمم دوست داشتم هیچ وقت تموم نشه امیدوارم فصل دومش رو بسازن و امیدوارم اگه ساختن تو فصل های بعد هم بازیگران ما مانند اقای اسکندریان خانم اکرمی و خانم افشار نیا همان کارکترهای جوان و پر شر شور باقی بمانند وپیرشان نکنند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.