2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

کارگردان «خانه امن» از داعشی هوادار پرسپولیس هم رونمایی کرد+ فیلم

به دنبال حواشی سکانس جنجالی سریال «خانه امن» که تروریست داعشی را به عنوان هوادار استقلالی معرفی کرد، اکنون سازندگان سریال از داعشی هوادار پرسپولیس هم رونمایی کردند.

به گزارش هنرنوشت، در قسمت چهل و سوم سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی، یکی از افراد داعشی در لباس هواداران تیم استقلال وارد برای بمب گذاری وارد ورزشگاه آزادی می شود که این سکانس با اعتراض استقلالی ها روبرو شد و هیات مدیره تیم استقلال در واکنش به این سکانس از سریال خانه امن، تشکیل جلسه داد و بیانیه ای اعتراضی در این باره صادر کرده و خواستار عذرخواهی سازندگان سریال خانه امن شدند.

 

بیشتر بخوانید:

سکانس جنجالی سریال «خانه امن» و اعتراض استقلالی ها / هیات مدیره استقلال بیانیه داد+ فیلم

 

کارگردان سریال خانه امن، احمد معظمی نیز با بیان این که برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس احترام قائل است، از آنها خواست تا صبوری کنند و قسمت بعدی این سریال را مشاهده کنند که پیش بینی ها حاکی از آن است که در قسمت بعدی این سریال قرار است یک داعشی دیگر در لباس هوادار تیم پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شود تا به این ترتیب بی طرفی و عدالت در این زمینه اجرا شود.

 

پیش بینی ها درست از آن درآمد و احمد معظمی کارگردان این سریال برای خواباندن سروصداهای اعتراضی نسبت به این سریال، سکانس جدیدی از این سریال را منتشر کرد که این سکانس را می توانید در بالا تماشا کنید.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.