2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تکلیف برنامه های «دورهمی» و  «خندوانه» و «هشتگ عصر جدید» مشخص شد / بازگشت مهران مدیری رامبد جوان و احسان علیخانی

تکلیف برنامه های «دورهمی» و «خندوانه» و «هشتگ عصر جدید» مشخص شد / بازگشت مهران مدیری رامبد جوان و احسان علیخانی

مهران مدیری و رامبد جوان از ادامه ضبط و پخش دو برنامه پرمخاطب «دورهمی» و «خندوانه» خبر دادند و احسان علیخانی نیز با هشتگ عصر جدید به تلویزیون می آید.

به گزارش هنرنوشت، مهران مدیری که شب گذشته به مناسبت شب یلدا در فصل چهارم برنامه «دورهمی» میزبان بهروز رضوی بود، از ادامه تولید و پخش این برنامه در روزهای چهارشنبه و  پنجشنبه هر هفته خبر داد.


مجری برنامه «دورهمی» اعلام کرد که بر اساس تعهدی که برای این برنامه داشته اند، قرار بوده این برنامه در 100 قسمت تولید و پخش شود که تاکنون 80 قسمت آن پخش شده و مابقی آن به دلیل شیوع کرونا و ماه محرم و صفر متوقف شد و اکنون  ۲۰ قسمت از فصل چهارم این برنامه طبق تعهد قبلی باقی مانده است که قرار است از این هفته این برنامه به تولید و  پخش برسد.

پخش فصل چهارم برنامه «دورهمی» طبق گفته مهران مدیری از این هفته ادامه دارد و  چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته سری جدید برنامه دورهمی از شبکه نسیم پخش می شود.

 

رامبد جوان هم با انتشار یک ویدیو به مناسبت شب یلدا، اعلام کرد که فصل جدید برنامه «خندوانه» در حال تولید است و به زودی  پخش آن آغاز خواهد شد.

همچنین مسابقه خنداننده شو 3 نیز از جمله برنامه هایی است که رامبد جوان برگزاری آن را وعده داده بود و فراخوان این مسابقه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. بنابراین سری جدید برنامه «خندوانه» همراه با بخش خنداننده شو روی آنتن خواهد رفت.

 

 

همچپنین احسان علیخانی مجری برنامه «عصر جدید» نیز قرار است  با ویژه برنامه «هشتگ عصرجدید» که به موضوع کرونا اختصاص دارد، میهمان خانه های مردم باشد.

 

زمان پخش برنامه جدید «هشتک عصر جدید» نیمه اول دی ماه سال جاری از شبکه سه سیما خواهد بود.

 

این برنامه هشت قسمتی با حضور احسان علیخانی و داوران برنامه «عصر جدید» تولید شده  و در هر قسمت یکی از داوران شامل امین حیایی، آریا عظیمی نژاد، سیدبشیر حسینی و رویا نونهالی حضور خواهند داشت. قسمت اول هشتگ عصر جدید به امین حیایی اختصاص دارد و بعد از آن نوبت به رویا نونهالی و سیدبشیر حسینی می رسد و در پایان نیز آریا عظیمی نژاد میهمان این برنامه خواهد بود.

 
احسان علیخانی در این برنامه در هر قسمت میهمانانی خواهد داشت و با محوریت کرونا با آنها گفتگو می کند.

 
اولین قسمت از« هشتگ عصر جدید» روز  پنجشنبه چهارم دی ماه روی آنتن شبکه سه می‌رود و بعد از آن جمعه، شنبه و یکشنبه آینده ادامه دارد و در ادامه در هفته‌های بعد شنبه و یکشنبه این برنامه از شبکه سه پخش می شود.

 

 انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.