2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بازیگر جایگزین ریحانه پارسا انتخاب شد

بازیگر جایگزین ریحانه پارسا انتخاب شد

سازندگان سریال «خوب بد جلف: رادیو اکتیو» بازیگر دیگری را جایگزین ریحانه پارسا کردند.

به گزارش هنرنوشت، سریال «خوب بد جلف: رادیو اکتیو» نوشته مهراب قاسمخانی و امیرمهدی ژوله با کارگردانی پیمان قاسمخانی است که ریحانه پارسا قرار بود در این سریال در نقش آنا که یکی از نقش های اصلی بود،  مقابل دوربین برود ولی به دلیل مهاجرت وی به ترکیه در طول یک ماه گذشته،  سازندگان سریال تصمیم گرفتند به جای حذف نقش آنا بازیگر دیگری را جایگزین ریحانه پارسا کنند.

 

سریال «خوب بد جلف: رادیو اکتیو» در ادامه فیلم «خوب بد جلف» و « خوب بد جلف 2: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی است که به ترتیب در سال های 1394 و 1398 ساخته شده و به نمایش درآمده اند و ریحانه پارسا بازیگر نقش آنا در فیلم « خوب بد جلف 2: ارتش سری» بود.

 

 

ریحانه پارسا، پژمان جمشیدی و سام درخشانی در صحنه ای از فیلم «خوب بد  جلف2: ارتش سری»

 

 

سازندگان سریال «خوب، بد، جلف» این سریال را با بازیگر دیگری در نقش آنا ادامه می دهند و قرار است این نقش را آناهیتا درگاهی بازی کند و تصویربرداری بخش‌های پایانی این سریال در جزیره قشم ادامه دارد.

 

آناهیتا درگاهی بازیگر سریال «خوب بد جلف: رادیواکتیو»

 

آناهیتا درگاهی بازیگر نقش آنا در سریال «خوب بد جلف: رادیواکتیو»

 

بازیگران سریال «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» که در ژانر کمدی-اکشن تولید می شود، عبارتند از: پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، امیرمهدی ژوله،گوهر خیراندیش، مارال فرجاد، ستاره پسیانی و آناهیتا درگاهی.

 

داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.