2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
رامبد جوان راهی بیمارستان شد / کرونا فصل هفتم خندوانه را تمام کرد

رامبد جوان راهی بیمارستان شد / کرونا فصل هفتم خندوانه را تمام کرد

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه به دلیل ابتلا به کرونا راهی بیمارستان شده و به این ترتیب هفتم این برنامه را کرونا به پایان رساند.

به گزارش هنرنوشت، رامبد جوان به همراه 16 نفر دیگر از عوامل برنامه خندوانه به تازگی به کرونا مبتلا شده اند و امروز خبر رسیده است که رامبد جوان در بیمارستان بستری شده است و بنابراین کرونا فصل هفتم برنامه «خندوانه» را به پایان رساند.

 

تهیه کننده برنامه «خندوانه» سیدعلی احمدی درباره اتمام فصل هفتم خندوانه در یادداشتی نوشته است: «با وجود ابتلای هفده نفر از دوستان و همکاران‌مان و نیز بستری شدن رامبد جوان عزیز، تمام تلاش‌مان را کردیم تا شب‌های عید بزرگ و مهم غدیر کنار هم‌ باشیم اما متأسفانه با هیچ تدبیری مقدور نشد.»

به گفته وی فصل جدید برنامه خندوانه نیز پس از ایام عزاداری محرم و صفر روی آنتن می رود.

 

احمدی در ادامه یادداشت خود آورده است: «این سه شب با تکرار برنامه‌های عید غدیر در فصل‌های گذشته خندوانه، همراهتان هستیم.»

 

در آخرین روزهای تیرماه سال جاری تهیه کننده برنامه خندوانه از ابتلای 17 نفر از عوامل برنامه خندوانه به کرونا خبر داد و اعلام کرد که رامبد جوان و دو عروسک گردان جناب خان از جمله این افراد مبتلا به کرونا هستند.

 

هنوز 6 برنامه پایانی از فصل هفتم خندوانه باقی مانده بود که به دلیل ابتلا مجری و دو عروسک گردان این برنامه به کرونا و بستری شدن رامبد جوان این امکان فراهم نشد و در روزهای آتی شاهد پخش تکرار این برنامه از سال های قبل خواهیم بود و به این ترتیب با پایان فصل هفتم خندوانه، بعد از محرم و صفر شاهد پخش فصل جدید این برنامه خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.