2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بازیگر «متهم گریخت» درگذشت

بازیگر «متهم گریخت» درگذشت

محمد برسوزیان بازیگر سریال «متهم گریخت» امروز 12 تیرماه در سالروز درگذشت سیروس گرجستانی بازیگر نقش اول این سریال کمدی، درگذشت.

به گزارش هنرنوشت،  محمد برسوزیان از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون که در سریال های محبوبی از جمله «متهم گریخت» ایفای نقش کرده بود، امروز 12 تیرماه بر اثر حمله قلبی در بیمارستان میلاد تهران درگذشت.

 

محمد برسوزیان که همبازی سیروس گرجستانی بازیگر نقش اول سریال «متهم گریخت» در این مجموعه کمدی بود، همزمان با اولین سالروز درگذشت سیروس گرجستانی، دار فانی را وداع گفت.

 

برسوزیان متولد ۱۳۲۴ در تهران بود و در سریال هایی مختلفی از جمله «سه در چهار»، «متهم گریخت»،  «روزگار قریب»، «جلال ۲»، «نهنگ آبی»، «نفس گرم»، «هوش سیاه ۲»، «زمانه» و «در چشم باد» و همچنین فیلم های سینمایی «روانی» به کارگردانی داریوش فرهنگ، «شب روباه» به کارگردانی همایون اسعدیان، «پنجه در خاک» ساخته ایرج قادری و «دمرل» ساخته یدالله صمدی ایفای نقش کرده بود.

 

این هنرمند فردا 13 تیرماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می شود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.