2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
مادر بابک خرمدین آزار جنسی دخترشان را تایید کرد

مادر بابک خرمدین آزار جنسی دخترشان را تایید کرد

مادر بابک خرمدین در تازه ترین اعترافاتش آزار جنسی دخترشان آرزو را تایید کرد.

به گزارش هنرنوشت، ایران موسوی مادر آرزو و بابک خرمدین که به طرز فجیعی توسط پدرشان و با همکاری مادرشان کشته و سپس مثله شده اند، به تازگی در یک فایل صوتی که منتسب به اوست، تایید کرده که دخترشان آرزو از سوی پدرش مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی قرار گرفت است.

 

مادر آرزو و بابک خرمدین در یک فایل صوتی که به او منتسب شده است، اعتراف کرد که همسرش اکبر خرمدین دخترشان آرزو را مورد تجاوز قرار داده است.

 

او در این فایل صوتی همچنین گفته است که به زور با اکبر خرمدین ازدواج کرده و خود او نیز قربانی خشونت شده است و مورد آزار و اذیت وی قرار گرفته است.

 

هنوز درباره صحت و سقم این فایل صوتی و انتساب آن به ایران موسوی مادر بابک خرمدین، اظهارنظری از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

 

اکبر خرمدین و ایران موسوی اواخر اردیبهشت ماه سال جاری به دنبال پیدا شدن تکه هایی از جسد بابک خرمدین در سطل زباله ای در شهرک اکباتان، به قتل و مثله کردن پسرشان بابک خرمدین اعتراف کردند و در بازجویی به قتل و مثله کردن جسد دخترشان آرزو و دامادشان فریبرز در طول سال های گذشته نیز اعتراف کردند.

 

خبر قتل و مثله کردن اجساد بابک و آرزو خرمدین توسط پدر و مادرشان جامعه را در بهت و ناباوری و شوک بزرگی فرو برد و از این جنایت تکان دهنده به عنوان یکی از عجیب ترین حوادث جنایی تاریخ ایران یاد شده است.

 

اکبر خرمدین قاتل فرزندانش بابک و آرزو و قاتل دامادشان فریبرز که خواهرزاده خود اوست، در اعترافات دیگری اعلام کرد که در صورت آزاد شدن از زندان دختر دیگرش آزیتا و پسرش افشین را نیز به قتل خواهد رساند.

 

یکی از دوستان آرزو خرمدین در مصاحبه ای گفته بود که آرزو درباره تجاوز پدرش به وی در دوران کودکی و حدود 8 سالگی با او صحبت کرده بود و بر این باور بود که بیماری ام اس او نیز ناشی از همین تجربیات وحشتناک او در کودکی است. اما این اظهارات با واکنش آزیتا خواهر آرزو مواجه شد و اعلام کرد که این اظهارات شایعه است و حقیقت ندارد و به همین دلیل از انتشار دهندگان این شایعات شکایت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.