2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
زمان پخش سریال دودکش 2 به تأخیر افتاد

زمان پخش سریال دودکش 2 به تأخیر افتاد

سریال کمدی «دودکش 2» قرار بود از امشب 5 تیرماه از شبکه یک سیما پخش شود اما زمان پخش آن تغییر یافت.

به گزارش هنرنوشت، سریال تلویزیونی «دودکش 2» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد قرار بود از امشب 5 تیرماه روی آنتن شبکه یک سیما برود اما اعلام شده است که زمان پخش آن با تأخیر سه روزه همراه است و این سریال از 8 تیرماه روی آنتن می رود.

 

گفته شده است که دلیل تأخیر در پخش این سریال، انجام مراحل پست پروداکشن و فنی این مجموعه است که زمان پخش آن را به سه شنبه هفته جاری کشانده است.

 

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان و (با حضور) بهنام تشکر و (بازیگران خردسال) حسین شهبازی، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش2» ایفای نقش می کنند.

 

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی‌قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می‌شوند که بی‌هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و به ویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تأثیرگذار هستند!».

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.