2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

اولین ویدیو از سپند امیرسلیمانی در بیمارستان + فیلم

اولین ویدیوی از وضعیت سپند امیرسلیمانی که به دلیل عوارض ناشی از مصرف داروهای کرونا ناچار به جراحی شده بود، را ببینید.

به گزارش هنرنوشت، سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود، به دلیل عوارض ناشی از مصرف داروهای کرونا دچار پارگی روده شده بود که تحت عمل جراحی سختی قرار گرفت و اولین ویدیو بعد از انجام عمل جراحی وی را که خواهرش کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر کرده است، در بالا می توانید تماشا کنید.

 

امیرسلیمانی بازیگر سریال «مرد دو هزار چهره» و «زوج و فرد» چندی پیش سریال کمدی «بوتیمار» را روی آنتن شبکه سه داشت و نقش متفاوت و دوست داشتنی یک کرم بامزه به نام «تابنده» را هم در برنامه کودک «کلبه عمو پورنگ» بازی می کند.

 

ابتلای سپند امیرسلیمانی به کرونا نه تنها بزرگترها بلکه کودکان و نوجوانانی را که مخاطب برنامه او در «کلبه عمو پورنگ» بودند نیز به شدت ناراحت کرده و سیلی از پیام های محبت آمیز آنها را به سمتش روانه کرده است.

 

سپند امیرسلیمانی پیش از این درباره مشکلات بازیگران در دوران کرونا و این که ناچارند برای ایفای نقش بدون ماسک باشند، گلایه کرده بود.

 

این بازیگر معتقد است که واکسیناسیون بازیگران باید در اولویت قرار گیرد چرا که تنها شغل در دنیا هستند که باید حتما بدون ماسک کار کنند.

 

این بازیگر به همراه پدرش سعید امیرسلیمانی و خواهرش کمند در مجموعه کودک «کلبه عموپورنگ» نقش آفرینی می کند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.