2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
سریال «زیرخاکی» به فصل سوم می رسد؟

سریال «زیرخاکی» به فصل سوم می رسد؟

آخرین قسمت سریال «زیرخاکی 2» شنبه 29 خردادماه از شبکه یک سیما پخش شد و گمانه زنی ها برای ساخت فصل سوم این سریال آغاز شد.

به گزارش هنرنوشت، آخرین قسمت از فصل دوم سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان به دلیل برگزاری انتخابات با تأخیر شنبه 29 خردادماه از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و ماجراهای فریبرز باغ بیشه با ایفای نقش پژمان جمشیدی را همچنان ناتمام برجای گذاشت و به نظر می رسد با توجه به ناتمام ماندن قصه این سریال در فصل دوم، باید منتظر اخباری از سوی سازندگان این سریال برای ساخت فصل سوم آن باشیم.

 

سکانس پایانی سریال «زیرخاکی 2» به بازی پژمان جمشیدی و هومن برق نورد در صحنه جنگ  اختصاص داشت که با توجه به محبوبیت این دو بازیگر نزد مخاطبان، می توان انتظار داشت با ادامه بازی آنها در فصل سوم، زوج جدیدی از کمدین ها را تشکیل دهند.

 

در سکانس پایانی زیرخاکی 2 در نهایت در حالی که فریبرز باغ بیشه با ایفای نقش پژمان جمشیدی لباس یکی از درجه داران و فرماندهان ایرانی را پوشیده بود، به اسارت نیروهای بعث عراقی درآمد و سریال به پایان رسید و به این ترتیب مخاطب را در انتظار مشخص شدن سرنوشت نهایی این شخصیت به حال خود باقی گذاشت تا زمینه ساخت فصل سوم آن نیز مهیا شود.

 

به نظر می رسد داستان فصل سوم این سریال درباره همین اشتباه گرفتن فریبرز باغ بیشه به جای افسر درجه دار ایرانی و ماجراهای کمدی آن در دوران اسارت باشد.

 

ماجراهای فریبرز باغ بیشه در فصل نخست با فرار وی از مرز ایران و شروع جنگ تحمیلی ایران و عراق پایان یافت و این ماجراها در فصل دوم ادامه یافت و در آخرین قسمت فصل دوم نیز بار دیگر فریبرز باغ بیشه راهی جبهه جنگ شد تا بتواند گنج مخفی خود  را در منطقه آزاد شده ایران پیدا کند که در نهایت به اسارت نیروهای بعث عراقی درآمد.

 

فصل اول این سریال پرمخاطب ماه رمضان سال ۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد و طبق آمار رسمی سازمان صداوسیما توانست عنوان پربیننده‌ترین سریال رمضانی را به خود اختصاص دهد و در فصل دوم نیز با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.