2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
آریا توسلی بازیگر نقش روزبه در سریال روزگار جوانی

آریا توسلی بازیگر نقش روزبه در سریال روزگار جوانی

آریا توسلی یکی از بازیگران جدید در فصل سوم سریال« روزگار جوانی» است که در نقش روزبه ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، آریا توسلی یکی از بازیگران فصل جدید سریال «روزگار جوانی» است که نقش روزبه را در این مجموعه بازی می کند.

 

 

 

 

آریا توسلی درباره حضورش در فصل سوم سریال «روزگار جوانی» با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: 

 

«می‌خندیم ولی با دلهره!


می‌خوایم در اتاق قدیمی‌ای رو باز کنیم که بیست و دو ساله دست نخورده. همه چیز هنوز سر جای قبلیشه. آدم‌ها، صداها، خاطره‌ها، اشیاء.
دلهره‌مون از اشتیاقه...


ما زنده می‌مونیم و باد ما را خواهد برد!»

 

آریا توسلی فرزند اصغر توسلی کارگردان سریال «روزگار جوانی» است و درباره انتخابش برای این سریال گفته است: من به دلیل آن که کارگردان پدرم است برای این سریال انتخاب نشدم، بلکه من هم مثل دیگران تست دادم و بعد انتخاب شدم.

 

 

 

 

زندگینامه آریا توسلی:

 

آریا توسلی متولد دهه 60 و فرزند اصغر توسلی کارگردان سینما و تلویزیون است که بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است و در چندین نمایش از جمله «بیگانه»، «هیچ چیز جدی نیست» به کارگردانی مسعود دلخواه، نمایش «یک دقیقه سکوت» به کارگردانی آیدا کیخایی و  نمایش مودی ها به کارگردانی محمد روشنی روی صحنه رفته است.

 

وی همچنین در چند فیلم کوتاه و بلند نقش آفرینی کرده است که فیلم «کاشی هفت رنگ» به کارگردانی مینا سلیمی، فیلم نیمه بلند «کمیکال» به کارگردانی آیدا تبیانیان، فیلم سینمایی «سکوت سیاه» و فیلم کوتاه «آرسنیک ماهی» به کارگردانی سارا شکری از آن جمله است.

 

این بازیگر همچنین در سریال «دختران» و «این یک دادگاه نیست» هم بازی کرده بود.

 

آریا توسلی در قسمت اول سریال «روزگار جوانی» نقش کوتاهی داشت و نقش پسربچه همسایه را بازی می کرد.

 

این بازیگر مدتی را در خارج از ایران مشغول تحصیل در رشته فیلمسازی بود و بعد از بازگشت به ایران همچنان فعالیت های تئاتری خود را ادامه داده و اکنون نیز به تازگی در سریال «روزگار جوانی» جلوی دوربین رفته است.

 

سریال روزگار جوانی 3 :

 

فصل جدید سریال «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی و تهیه کنندگی سپهر محمدی در حال تصویربرداری است و تاکنون 30 درصد از تصویربرداری آن انجام شده است.

 

در فصل دوم سریال «روزگار جوانی» بازیگران جدیدی حضور دارند که نقش دانشجویان را بازی می کنند.

 

این سریال در 30 قسمت در حال تولید است و قرار است تابستان سال 1400 از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

 

 بازیگرانی که در سریال روزگار جوانی 2  ایفای نقش می کنند عبارتند از:  بیوک میرزایی، رسول نجفیان، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیرمسعود واعظ، عیسی حسینی، زهرا داودنژاد، لاله صبوری و سیاوش چراغی‌پور.

 

در فصل دوم این سریال، سینا کرمی نقش حامد، آریا توسلی نقش روزبه، سعید زارعی نقش مسعود، امیرمسعود واعظ تهرانی نقش آرمان و عیسی حسینی نقش مرتضی را بازی می کنند.

 

این مجموعه همچون فصل اول روزگار جوانی شکل اپیزودیک دارد و پنج دانشجوی جوان آن شخصیت های اصلی داستان هستند که ماجرای هر اپیزود حول محور این پنج دانشجو اتفاق می افتد و در هر قسمت بازیگران جدیدی نیز به داستان اضافه می شوند. 

 

تصویربرداری این سریال احتمالا تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت و همزمان مراحل فنی آن نیز انجام می شود تا این مجموعه برای پخش در مردادماه 1400 از شبکه پنج آماده شود.
 

 این مجموعه تلویزیونی به داستان زندگی جوانان متولد دهه 1370 و 1380 می‌پردازد و در خلاصه داستان آن چنین آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس‌آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می‌گیرد که بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد. دانشجویان جدید همسایه عباس‌آقا می‌شوند، بی‌خبر از اینکه ...
 

فصل اول مجموعه «روزگار جوانی» را که سال 1377 به ‌تهیه‌کنندگی اصغر توسلی و با کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی از شبکه پنج سیما پخش شد، اصغر فرهادی نوشته بود و فصل دوم آن نیز  که نوشته علی اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی بود، سال 1378 با ‌تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی تولید شد.

 

 

در ادامه تعدادی از عکس ها و تصاویر آریا توسلی بازیگر سریال «روزگار جوانی» را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/08/29
چقدر قشنگ بازی میکنید شما 😢 واقعا عالی بودید کاشکی حداقل ساعته تکرارش زود تر بود صبح مدرسه ایم غروب ساعت ۷ کلبه ی عمو پورنگ میده تکرار شو کجا ببینم😢😦🙁😓

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.