2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت

شوخی بامزه سامان احتشامی با پیانو + فیلم

سامان احتشامی با تلفیق موسیقی های کلاسیک غربی و موسیقی های خاطره انگیز ایرانی، لحظات جذابی را برای علاقه مندان موسیقی خلق کرد.

به گزارش هنرنوشت، سامان احتشامی پیانیست و آهنگساز شناخته شده ایرانی متولد سال 57 در تهران و دانش آموخته رشته موسیقی از دانشگاه هنر است که در حال حاضر در آموزشگاه موسیقی احتشامی مشغول فعالیت است.

 

احتشامی، نواختن پیانو را از کودکی آغاز کرد و در دهه هفتاد برنده لوح زرین جشنواره موسیقی فجر شد و از همین دهه برگزاری کنسرت ها و انتشار آلبوم های موسیقی خود را آغاز کرد.

راز باغ، باغ به باغ، کوچولوها در باغ، مهتاب در باغ، آنا در باغ و  باغ خاطره ها از جمله آلبوم های موسیقی این آهنگساز است.

 

سامان احتشامی، در یکی از کنسرت هایی که سال 95 در تالار وحدت برگزار کرده بود، برای جذابیت بیشتر برنامه خود، شوخی هایی موسیقایی با پیانو داشت و  با تلفیق موسیقی های کلاسیک غربی و موسیقی های خاطره انگیز ایرانی لحظات جذاب و سرگرم کننده ای را برای مخاطبانش به وجود آورد که با استقبال بسیار زیادی از سوی علاقه مندان موسیقی همراه شد به طوری که به شهرت بیشتر او در میان مخاطبان عام موسیقی انجامید.

 

این آهنگساز،  در  سری دوم برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری که دعوت شده بود، بخشی از این قطعات ترکیبی را نواخت.

 

اجرای سامان احتشامی در سال 95 در تالار وحدت را که شوخی های جالب او با موسیقی های کلاسیک غربی و موسیقی های ایرانی است در ویدیوی بالا تماشا کنید.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.