2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی دو بازیگر جدید سریال «زخم کاری»

مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی دو بازیگر جدید سریال «زخم کاری»

مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی دو بازیگر جدید سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان هستند.

به گزارش هنرنوشت، مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی دو بازیگر جوان و جدیدی هستند که برای نخستین بار بازی در مقابل دوربین را با سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان تجربه می کنند.

 

 

محمدحسین مهدویان کارگردان این مجموعه در کنار بازیگران سرشناسی چون هانیه توسلی، جواد عزتی و ... از حضور این دو بازیگر جوان که از پیشینه تئاتری نیز برخوردار هستند، استفاده کرده و با این سریال آنها را به مخاطبان و فیلمسازان دیگر معرفی می کند.

 

مرتضی امینی تبار بازیگری را از تئاتر شروع کرده و در چند اثر نمایشی از جمله نمایش «چهل لم» به کارگردانی سیدامیر پیشوایی روی صحنه رفته است و سریال «زخم کاری» نخستین تجربه او در بازی مقابل دوربین است. 

 

 

سارا حاتمی نیز از جمله بازیگرانی است که کار بازیگری را با تئاتر شروع کرده است و برای نخستین بار با سریال «زخم کاری» به مخاطبان مجموعه های شبکه نمایش خانگی معرفی می شود.

 

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان  از رمان «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی زاد اقتباس شده و یک  نوآر ملتهب است که تماشای آن برای افراد زیر 15 سال توصیه نمی شود.

 

سریال زخم کاری در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است و  قسمت اول این سریال  ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو پخش شد و مخاطبان این مجموعه جمعه هر هفته ساعت ۲۰  می توانند قسمت جدید این سریال را از فیلیمو تماشا کنند.

 

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی ، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (بازیگران خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، بازیگران «زخم کاری» هستند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.