2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خداحافظی شهاب حسینی با «همرفیق» / مجری جایگزین کیست؟

خداحافظی شهاب حسینی با «همرفیق» / مجری جایگزین کیست؟

شهاب حسینی مجری برنامه جنجالی «همرفیق» به زودی از این برنامه خداحافظی می کند و یک مجری دوست داشتنی با خاطرات نوستالژیک جایگزین او خواهد شد.

به گزارش هنرنوشت، شنیده ها حاکی از آن است که شهاب حسینی مجری برنامه «همرفیق» قصد دارد از این برنامه خداحافظی کند و جای خود را به ایرج طهماسب، مجری دوست داشتنی برنامه «کلاه قرمزی» بدهد.

 

 

گفته شده است که این برنامه تا اوایل تابستان به آخرین روزهای پخش خود با حضور شهاب حسینی نزدیک می شود و این بازیگر و ستاره سینمای امروز در دوره جدید این برنامه حضور نخواهد داشت.

 

 

همرفیق که از 20 آذرماه سال 99 به تهیه کنندگی حسن خدادادی و با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی کار خود را در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم «نماوا» آغاز کرد، با وجود انتقادات بسیاری که به شهاب حسینی به عنوان یک مجری منفعل و ناکارآمد وارد شده است اما تاکنون توانسته با انتخاب میهمانانی که برای مخاطبان جذابیت دارند،  با استقبال نسبتا خوبی روبرو شود.

 

برنامه همرفیق که در طول ماه های اخیر با حواشی بسیاری نیز همراه بود ، در هر قسمت از یک مهمان که اغلب از میان بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون انتخاب می شوند، به همراه بهترین رفیق او دعوت می کند تا در برنامه حضور داشته باشند.

 

نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی، فاطمه معتمدآریا، رضا صادقی، علی انصاریان، شبنم مقدمی، محسن تنابنده، جواد عزتی، خداداد عزیزی، سارا بهرامی، میترا حجار، داریوش ارجمند، سعید راد، پانته آ بهرام، مهدی سلطانی از جمله بازیگران و هنرمندانی بودند که تاکنون در برنامه همرفیق حضور یافته اند.

 

بر اساس شنیده ها، پخش برنامه همرفیق در تابستان امسال با حضور مجری جدید نیز ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.