2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا در سریال «زخم کاری»

رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا در سریال «زخم کاری»

رعنا آزادی ور در سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نقش سمیرا همسر مالکی ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، رعنا آزادی ور در سریال جدید محمدحسین مهدویان با عنوان «زخم کاری» که از فیلیمو پخش می شود، در نقش سمیرا همسر مالکی (جواد عزتی) ایفای نقش کرده است.

 

 

سریال زخم کاری  از رمان «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی زاد اقتباس شده و یک  نوآر ملتهب است که تماشای آن برای افراد زیر 15 سال توصیه نمی شود.

 

سریال زخم کاری در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است و  قسمت اول این سریال  ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو پخش شد و مخاطبان این مجموعه جمعه هر هفته ساعت ۲۰  می توانند قسمت جدید این سریال را از فیلیمو تماشا کنند.

 

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی ، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (بازیگران خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، بازیگران «زخم کاری» هستند.

 

 

زندگینامه رعنا آزادی ور:

 

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران است که برای نخستین بار در سال 1382 با ایفای نقش در فیلم «مارمولک» ساخته کمال تبریزی وارد سینما شد و پس از آن بعد از سه سال وقفه، در سال 1384 در سه فیلم سینمایی بازی کرد و به عنوان بازیگر جدید سینما شناخته شد.

این بازیگر در سال 85 در فیلم «پارک وی» به کارگردانی فریدون جیرانی در نقش اول فیلم ظاهر شد و در فیلم «درباره الی» ساخته اصغر فرهادی نیز نقش همسر یکی از زوج های فیلم را بازی کرد.

 

 

رعنا آزادی ور در فیلم «محمد رسول الله» به کارگردانی مجید مجیدی نیز ایفای نقش کرده است و در سریال «جیران» ساخته جدید حسن فتحی برای شبکه نمایش خانگی در نقش تاج الدوله حضور دارد.

 

از جمله فیلم هایی که رعنا آزادی ور در آنها ایفای نقش کرده است می توان به : «مارمولک»، «شیرین»، کارگران مشغول کارند، خاک آشنا، درباره الی، خشم و هیاهو، چهارراه استانبول، زاگرس و هوو اشاره کرد.

 

 

رعنا آزادی ور سال 99 با مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد که خبر ازدواج آنها در فضای مجازی بازتاب بسیاری داشت.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.