2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
مهرنوش مقیمی بازیگر نقش صغری در سریال کلبه ای در مه

مهرنوش مقیمی بازیگر نقش صغری در سریال کلبه ای در مه

مهرنوش مقیمی در سریال «کلبه ای در مه» در نقش صغری خدمتکار برزو خان ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، مهرنوش مقیمی یکی از بازیگران سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان است که در نقش صغری یکی از خدمتکاران برزوخان ایفای نقش می کند.

 

 

«کلبه ای در مه» عنوان سریال جدید شبکه سه سیماست که به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی هر شب ساعت 20:45  از این شبکه روی آنتن می رود.

 

ماجراهای این سریال در اوایل دوران انقلاب اسلامی می گذرد  و در خلاصه داستان آن آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است ...»

 

فرخ نعمتی، رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد، حمید ابراهیمی، سیدمهرداد ضیایی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، حسام محمودی، مریم بوبانی، شیوا ابراهیمی، محبوبه اسدی، یاسمن جعفری، سیاوش چراغی پور، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور، مهدی مخبری و رضا جوشنی از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

 

 

زندگینامه مهرنوش مقیمی:

 

مهرنوش مقیمی متولد  اسفندماه سال  1363 در یزد و دانش آموخته آکادمی بازیگری استاد حمید سمندریان است و دوره های بازیگری را زیر نظر علی اصغر دشتی، محمودرضا رحیمی و ... گذرانده است.

وی کار بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و نخستین بار در در سال 89 در نمایش «ایکاووس» به کارگردانی کرامت یزدانی برای نخستین بار روی صحنه رفت و پس از آن بارها به صورت حرفه ای در نمایش های مختلف ایفای نقش کرد که از آن جمله می توان به ایفای نقش در نمایش «استریندبرگ» به کارگردانی محمودرضا رحیمی اشاره کرد.

 

 

 

مهرنوش مقیمی بازی در چند تله فیلم را نیز تجربه کرده و در سال 95 نخستین بار با فیلم سینمایی «خواب آب» وارد سینما شد و ایفای نقش در فیلم «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی را نیز در کارنامه هنری  خود دارد.

 

 

نخستین حضور تلویزیونی او نیز به ایفای نقش در سریال «سر دلبران» بازمی گردد که رمضان سال 97 از تلویزیون  پخش شد.

این بازیگر پس از این تجربه در سریال «حوالی پاییز» نیز در سال 97 دومین حضورش را در یک سریال تلویزیونی تجربه کرد و اکنون با سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان برای سومین بار در قاب تلویزیون دیده می شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.