2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رونمایی از اولین عکس امیر جدیدی بازیگر فیلم «قهرمان» / رقابت فیلم جدید اصغر فرهادی در جشنواره کن

رونمایی از اولین عکس امیر جدیدی بازیگر فیلم «قهرمان» / رقابت فیلم جدید اصغر فرهادی در جشنواره کن

فیلم «قهرمان» تازه ترین ساخته اصغر فرهادی به عنوان نماینده سینمای ایران در جشنواره کن به نمایش درمی آید.

به گزارش هنرنوشت، فیلم «قهرمان» ساخته جدید اصغر فرهادی همچون دیگر آثار او ابتدا در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن در فرانسه رونمایی می شود و برای دریافت جایزه نخل طلا بهترین فیلم با دیگر آثار بخش مسابقه این جشنواره رقابت می کند.

 

اصغر فرهادی در ساخت نهمین فیلم خود از حضور بازیگران شناخته شده ای شامل  امیر جدیدی ، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، احسان گودرزى و سارینا فرهادی در کنار تعداد دیگری از بازیگران جوان با چهره های ناشناخته استفاده کرده است.

 

امیر جدیدی بازیگر فیلم قهرمان

 

اصغر فرهادی که فیلم «جدایی نادر از سیمین» او موفق به دریافت جایزه اسکار و همچنین  جایزه خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره برلین شد و سه اثر دیگر او نیز نخستین بار در جشنواره کن رونمایی شده است و اکنون فیلم تازه او «قهرمان» نیز قرار است نخستین بار در جشنواره کن به نمایش درآید و در فرانسه نیز اکران خواهد شد.

 

هفتاد و چهارمین فستیوال فیلم کن، امسال، از 6 تا 17 جولای (پانزدهم تا بیست‌وششم تیر ماه) در شهر کن فرانسه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.