2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
شب یلدای امسال را متفاوت برگزار کنید + تصاویر تزیینات سفره شب چله

شب یلدای امسال را متفاوت برگزار کنید + تصاویر تزیینات سفره شب چله

زنان باسلیقه ایرانی که در آستانه شب یلدا دست به کار آماده سازی سفره و میز شب یلدا هستند، می توانند از ایده های تزیینات شب چله در تصاویر این گزارش بهره بگیرند.

به گزارش هنرنوشت، شب یلدا اگر چه فقط یک دقیقه ولی به هر حال بلندترین شب سال است و در فرهنگ ما ایرانی ها جایگاه ویژه ای دارد که آن را گرامی می داریم و با جشن و سرور به استقبال فصل زمستان می رویم.

 

در فرهنگ ما ایرانی ها، تقویمی پر از جشن های مختلف در سراسر سال وجود داشته است که از آن میان تنها عید نوروز و یلدا همچنان باقی مانده و همه مردم ایران این دو را جشن می گیرند و برای آن مراسم ویژه ای برگزار می کنند.

 

در آستانه شب یلدا و بلندترین شب سال قرار داریم که ایرانی های خوش سلیقه سعی می کنند سفره و میز شب یلدای خود را به زیباترین شکل ممکن بیارایند و شبی به یاد ماندنی را در کنار عزیزان شان برگزار کنند. هر چند در سال سیاه کرونایی قرار داریم و امکان دید وبازدید و حضور در دورهمی های بزرگان خانواده امکان پذیر نیست اما امسال را می توانیم در خانواده کوچک خودمان به زیبایی سپری کنیم.

 

در ادامه برای کسانی که می خواهند از ایده های هنرمندانه دیگران برای تزیین سفره و میز شب یلدای خودشان استفاده کنند، تصاویری از تزیینات میوه آرایی و سفره آرایی شب یلدا و شب چله را مشاهده می کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.