2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
استوری کنایه آمیز مهراب قاسمخانی به فروغی مدیر شبکه سه

استوری کنایه آمیز مهراب قاسمخانی به فروغی مدیر شبکه سه

مهراب قاسمخانی فیلمنامه نویس با توجه به استقبال مخاطبان از صفحه اینستاگرام AFC به خاطر استقبال از گزارش عادل فردوسی پور، به فروغی مدیر شبکه سه کنایه زد.

به گزارش هنرنوشت،  بعد از ماجرای حذف محمدحسین میثاقی و خبرنگاران صداوسیما و صادر نشدن ویزای آنها از سوی قطر برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا از عادل فردوسی پور دعوت کرد تا برای گزارش بازی پرسپولیس و اولسان کره جنوبی و پخش زنده آن از طریق صفحه اینستاگرام afc  راهی قطر شود و  این مجری محبوب برنامه 90 اکنون در دوحه به سر می برد و نکته بسیار جالب این ماجرا افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام afc  است که از 200 هزار نفر به بیش از 850 هزار نفر تا ساعت 21 روز جمعه 28 آذرماه رسیده است و این آمار همچنان در حال افزایش است.

 

 

 

مهراب قاسمخانی فیلمنامه نویس بعد از این ماجراها و استقبال مخاطبان از صفحه اینستاگرام afc  با کنایه ای به مدیر شبکه سه سیما که چندی پیش دلیل کنار گذاشتن عادل فردوسی پور از برنامه نود را از مدار خارج شدن او اعلام کرده بود، در قالب یک استوری در اینستاگرام خود با انتشار عکس عادل نوشت: فوتبال را خارج از مدار ببینیم.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.