2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مهدیه نساج در نقش مریم در سریال بیگانه ای با من است

مهدیه نساج در نقش مریم در سریال بیگانه ای با من است

مهدیه نساج در سریال «بیگانه ای با من است» در نقش مریم ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، مهدیه نساج در سریال «بیگانه ای با من است» در نقش مریم ایفای نقش کرده است.

 

 

 

مهدیه نساج متولد 21 آبان 1360 در تهران و دانش آموخته فوق لیسانس روانشناسی بالینی و لیسانس کارگردانی است که از سال 1387 تاکنون به عنوان بازیگر در پروژه های مختلف سینما و تلویزیون حضور داشته است.

 

مهدیه نساج و همسرش سامرند معروفی

 

 

او به همراه همسرش سامرند معروفی ( در نقش سعید) در سریال «بیگانه ای با من است» نقش آفرینی می کند.

 

مهدیه نساج کارش را از تئاتر شروع کرده و در سال  1387 برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی به نام «چهل تیکه» به کارگردانی امیر فیضی حضور یافت.

 

این بازیگر جوان بعد از تجربه اولین حضورش مقابل دوربین، تصمیم گرفت از کلاس های آموزشی حمید سمندریان بهره مند شود و پس از آن نیز در موسسه کارنامه زیر نظر دکتر مسعود دلخواه دوره اکتینگ را پشت سر گذاشت.

 

 

وی همچنین در سال 1396 در سریال « زیر پای مادر »  به کارگردانی سعید نعمت الله در نقش سارا حضور یافت که تأثیر بسیار زیادی در شناخته شدن او داشت.

 

مهدیه نساج دختری به نام ملینا دارد و در دی ماه 97 از  ازدواج خود با سامرند معروفی خبر داد.

 

 

 سریال خانگی« آسپرین» دومین تجربه تلویزیونی مهدیه نساج مقابل دوربین بود و در این سریال در 17 قسمت نقش آفرینی کرد و سپس در مینی سریال شبکه خانگی «آشوب» در سال 96 بازی کرد.

 

 

این بازیگر در سال 97 نیز در سریال «مینو» و در نقش اصلی مینو  ایفای نقش کرد.

 

از جمله فیلم ها و سریال هایی که مهدیه نساج در آنها حضور داشته است، می توان به فیلم خاکستر، بوتاکس، سریال خانواده دکتر ماهان، سریال آشوب، زیر پای مادر(لبخند گلساره)، فیلم کوتاه آقای ناظم، آسپرین (مجموعه نمایش خانگی)، سریال مینو و سریال ستاک اشاره کرد.

 

 

 

مهدیه نساج در سریال «بیگانه ای با من است»  که  از شبکه دو سیما پخش می شود در نقش مریم حضور دارد. 

 

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی در فصل یک و آرش معیریان در فصل دو و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابه جایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

 

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، سامرند معروفی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.