2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
نقش اول سریال «بچه مهندس 4»  معرفی شد / محمدرضا رهبری به جای روزبه حصاری + زندگینامه

نقش اول سریال «بچه مهندس 4» معرفی شد / محمدرضا رهبری به جای روزبه حصاری + زندگینامه

پس از قطع همکاری سریال «بچه مهندس» با روزبه حصاری اکنون محمدرضا رهبری به عنوان بازیگر جایگزین انتخاب شده است.

به گزارش هنرنوشت، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس 4» از جایگزینی محمدرضا رهبری به جای روزبه حصاری در نقش اول این سریال خبر داد و گفت: پس از قطع همکاری با روزبه حصاری، محمدرضا رهبری به گروه پیوست و تصویربرداری سکانس‌های ایشان آغاز شد.

 

چرا محمدرضا رهبری جایگزین روزبه حصاری شد؟

 

سعید سعدی درباره جایگزین کردن محمدرضا رهبری به جای روزبه حصاری توضیح داد: ما تلاش کردیم آقای حصاری در گروه بازیگران باشند و با آن‌که ایشان در مجموعه دیگری مشغول بازی بودند و کارشان در آن مجموعه ۲۰ روز بیشتر طول کشید، با برنامه‌ریزی دقیق صحنه‌های دیگر را گرفتیم تا به گروه بپیوندند اما به دلیل درخواست‌های نامتعارف ایشان این امر میسر نشد و ما به لحاظ تولیدی به دلیل این رفتارهای غیرمتعارف دچار مشکل شدیم.

 

وی درباره یک‌دست شدن بازی ها و فراهم شدن شرایطی برای دچار گسست نشدن مجموعه با فصل‌های قبل گفت: در سری‌های قبل هم این نقش توسط بازیگران دیگر ایفا شد و ان‌شالله با راهنمایی‌های آقای احمد کاوری کارگردان پروژه، محمدرضا رهبری از عهده نقش جواد جوادی به خوبی برمی‌آید. این تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون درباره میزان تصویربرداری انجام شده گفت: تاکنون ۲۰ درصد از مجموعه تصویربرداری شده و ادامه کار علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، گرمسار، بوئین‌زهرا و اشتهارد هم تصویربرداری خواهد شد. 

 

 

بیشتر بخوانید:

چرا روزبه حصاری بازیگر نقش جواد از سریال بچه مهندس اخراج شد؟

 

 

زندگینامه محمدرضا رهبری


محمدرضا رهبری متولد سال 1361 و دانش آموخته رشته تربیت بدنی است و کار بازیگری را با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری زیر نظر امین تارخ آغاز کرده است.

 

این بازیگر جوان از  سال 95  با سریال «پرستاران» به تلویزیون راه یافت و به دنیای حرفه ای بازیگری معرفی شد و پس از آن در سریال پرمخاطب «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی ایفای نقش کرد و به چهره شناخته شده ای برای مخاطبان سریال های تلویزیونی تبدیل شد.

 

محمدرضا رهبری تاکنون در فیلم ها و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به سریال های «خانه امن»، «دادزن»، دوردست ها»، «چرخ و فلک»، «میوه ممنوعه»، «پرستاران» و فیلم های «سرزمین آبی»، «ایکس لارج»، «بهت»، و «شانه دوست» اشاره کرد.

 

محمدرضا رهبری در فصل چهارم «بچه مهندس» جایگزین روزبه حصاری شده و در کنار سایر بازیگران این فصل از جمله  ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر جلوی دوربین رفته است.

 

پخش این مجموعه از ماه رمضان سال 1400 ساعت 21:30 از شبکه دو سیما آغاز خواهد شد.

 

محمدرضا رهبری بازیگر سریال بچه مهندس

 

 

محمدرضا رهبری و همسرش ندا دیبا

 

محمدرضا رهبری و همسرش ندا دیبا

 

سریال بچه مهندس 4:

 

فصل چهارم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما آماده شده است که هر شب ماه مبارک رمضان ساعت 21:30 از شبکه دو روی آنتن می رود.

 

داستان فصل چهارم نوشته  حسن وارسته است و برخلاف سه فصل گذشته که علی غفاری آن ها را کارگردانی کرده بود، این فصل به دلیل مشغله غفاری، با کارگردانی احمد کاوری جلوی دوربین رفته است.

 

بازیگران این فصل از بچه مهندس عبارتند از:  ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی.

 

سریال «بچه مهندس» از جمله سریال های پرمخاطب تلویزیون بود که به همین دلیل اکنون به فصل چهارم رسیده است و ماجرای دو فصل اول آن درباره کودکی و نوجوانی شخصیت جواد جوادی بود و سال گذشته در فصل سوم آن نیز قسمت جوانی و دانشجویی این شخصیت در خلال یک قصه پلیسی امنیتی روایت شد و در این فصل داستان ازدواج جواد جوادی با مرضیه توفیقی روایت خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها
مرضیه 1399/10/12
فکر کردید کی هستید که این قدر حقوق میخواید باکمال احترامی که براتون قائل هستم آقای رهبری خیلی مرد با شخصیتی هستن و بهترین جایگزین ممنون آقای سعید سعدی برای انتخاب خوبتون
بچه مهندس ۴ 1400/02/30
خیلی بهتر ایفا نقش جواد جوادی را کرده اند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.