2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
دختری که به خاطر موهایش وارد کتاب گینس شد + عکس

دختری که به خاطر موهایش وارد کتاب گینس شد + عکس

نام یک دختر آمریکایی به دلیل نوع موهای خاصی که دارد، در کتاب جهانی گینس ثبت شد.

به گزارش گروه ترجمه هنرنوشت، سیمون ویلیامز یک دختر اهل نیویورک آمریکاست که به خاطر موهای بلند فری که دارد، موفق به ثبت نام خود در کتاب گینس شده است.

 

 

بلندی موهای این دختر نیویورکی،  به یک متر و 48 سانتیمتر می رسد، اما هنگامی که موهایش در حالت فر قرار دارد تنها 20 سانتیمتر است.


موهای فر ویلیامز به صورت مداوم توجه مردم را به خود جلب کرده و در شبکه های اجتماعی نظرات بسیاری برای او نوشته اند. ویلیامز موفق شذ تا رکورد افین دوگاس را بشکند. دوگاس به مدت 8 سال رکوردار این شهرت بود.

 


ویلیامز درباره تلاش های خود برای شکستن رکورد قبلی می گوید: من در اینترنت به دنبال فردی بودم که بلندترین موی فر دنیا را دارد که در این جستجوها به نام دوگاس برخورد کردم که توجه من  را به خود جلب کرد.


نوع موهای ولیامز از پدرش به او به ارث رسیده است. نژاد خانواده او  آفرایقایی است و اکنون چند سالی است که در آمریکا زندگی می کنند.

 

ویلیامز همچنین می گوید: به دلیل داشتن این نوع مو نمی تواند کلاه سرش کند و هنگامی که در پارک قدم می زند باید مراقب موهای خود باشد تا به شاخه های درختان گیر نکند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.