2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت

سارا و نیکا به حذف خود از سریال پایتخت 7 واکنش نشان دادند + فیلم

سارا و نیکا فرقانی اصل نسبت به حذف خود از فصل هفتم سریال پایتخت در یک لایو اینستاگرامی واکنش نشان دادند.

به گزارش هنرنوشت، فصل هفتم «پایتخت» بدون حضور سارا و نیکا ساخته خواهد شد که احتمالا این تصمیم  به دلیل حواشی چند ماه اخیر آنها در فضای مجازی گرفته شده است.

 

یکی دیگر از نکات فصل هفتم سریال  «پایتخت» ، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل که هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی نقش آفرینی خواهد کرد یا نقش دیگری را بر عهده خواهد داشت.

 

با توجه به اینکه سعید آقاخانی نیز از تابستان امسال، فصل سوم «نون خ» را کلید زده و اواخر فیلمبرداری آن است و مجموعه «پایتخت» همچنان در مرحله پیش تولید قرار دارد، باید منتظر ماند و دید شبکه یک سیما کدام مجموعه را برای پخش در ایام نوروز ١۴٠٠ انتخاب خواهد کرد.

البته روزنامه خراسان در گزارش شماره امروز خود رسیدن فصل جدید پایتخت به نوروز 1400 را بعید دانست.

 

حالا سارا و نیکا فرقانی‌اصل که به گفته خودشان در طول 11 سال گذشته گروه سریال پایتخت را همراهی کرده اند، از فصل هفتم این سریال کنار گذاشته شده اند و  در یک لایو اینستاگرامی نسبت به حذف نقش هایشان  از این سریال واکنش نشان دادند که در بالای این صفحه می توانید تماشا کنید.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/11/09
چرا می خواهید سارا و نیکا را حذف کنید.من از سا را و نیکا راضی هستم.و یک سوال چرا سریال پایتخت 7را نمی ساز یند؟؟الان در این روز های کرونا ما فیلم می خایم سریال پایتخت 7را پخش شود..👌🙍

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.