2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سامرند معروفی بازیگر نقش رهی در سریال «در کنار پروانه ها»

سامرند معروفی بازیگر نقش رهی در سریال «در کنار پروانه ها»

سامرند معروفی در سریال «در کنار پروانه ها» در نقش رهی ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، سامرند معروفی یکی از بازیگران سریال «در کنار پروانه ها» است که در نقش رهی در کنار دیگر بازیگران سرشناس این سریال ایفای نقش می کند.

 

 

این بازیگر در سریال «بیگانه ای با من است» که چندی پیش  از شبکه دو سیما پخش شد، در نقش سعید همسر نسا بازی کرده است.

 

 

 

سامرند معروفی متولد 21 اردیبهشت  1359 در تهران، بازیگر و دستیار کارگردان و دانش آموخته کارشناسی گرافیک است که فعالیت بازیگری خود را در سال 1379 با نمایش فریدون به کارگردانی مرتضی طباطبایی آغاز کرد.

 

 

 

این بازیگر دی ماه 97 از ازدواج خود  با مهدیه نساج خبر داد و  یک دختر نوجوان بنام ملینا دارند.

مهدیه نساج متولد 21 آبان 1360 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

 

 

 

سریال مینو، خانواده دکتر ماهان، پرسه در مه ، عقاب صحرا، خماری، چشم های بارانی، شانه دوست، پنهان، در میان خاکستر و پرده نشین از جمله آثاری است که این بازیگر تاکنون در آنها ایفای نقش کرده است.

 

 

سریال «در کنار پروانه ها»:

 

به گزارش هنرنوشت، سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید  ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

 

این سریال با رویکرد خانوادگی و مذهبی تولید شده و بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند، عبارتند از:  پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی، خسرو شهراز، کاوه سماک‌باشی، مجید پتکی،وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق‌حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، با حضور بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی.

 

 

سریال «بیگانه ای با من است»:

 

سامرند معروفی در سریال « بیگانه ای با من است » در نقش سعید حضور داشت. این سریال  به کارگردانی احمد امینی از شبکه دو سیما پخش شد.

 

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی در فصل یک و آرش معیریان در فصل دو و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

 

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، مهشید جوادی،  پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/09/20
چرا فیلم بیگانه ای با من است پرستار اصفهانی را برای دزدی انتخاب کردید خودتون دزدید خ

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.