2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت

پاسخ بهاره رهنما به جنجال ها / منظورم فیلم دختر لُر بود+ فیلم

بهاره رهنما با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به جنجال هایی که درباره اظهار نظر خود درباره قوم لُر بیان کرده و جنجال هایی را در فضای مجازی به راه انداخته، پاسخ داد.

به گزارش هنرنوشت، از صبح امروز ویدیویی که بخشی از برنامه « شام ایرانی » است  با اظهار نظر بهاره رهنما درباره دختران ایرانی و قوم لُر در شبکه های مجازی در حال دست به دست شدن است و بسیاری اظهارنظر او را نسبت به اقوم لُر توهین آمیز خواندند و کاربران بسیاری در مقام پاسخ گویی به او برآمدند اکنون بهاره رهنما با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این جنجال ها توضیح داده است.

 

بهاره رهنما در این قسمت از برنامه «شام ایرانی» گفته است: ماشاءالله دخترهای امروزی سرو وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لُر.

 

 

 

 

به دنبال اظهارنظرهای بهاره رهنما در برنامه شام ایرانی که خبرساز شد، فریبرز عرب نیا بازیگر سرشناس سینمای ایران نیز به سخنان او واکنش تندی نشان داد که اینجا می توانید بخوانید.

 

همچنین سازمان تنظیم صوت و تصویر مقررات فراگیر (ساترا) در واکنش به اعتراضات مردم نسبت به سخنان توهین آمیز بهاره رهنما در یکی از قسمت های برنامه شام ایرانی، این بخش از سخنان این بازیگر را از پلتفرم های نمایش دهنده شام ایرانی حذف کرد که خبر کامل آن را می توانید اینجا بخوانید.

 

در همین زمینه بخوانید:


جنجال سخنان توهین آمیز بهاره رهنما به اقوام لُر در شام ایرانی + فیلم

پاسخ بهاره رهنما به جنجال ها / منظورم فیلم دختر لُر بود+ فیلم

واکنش تند فریبرز عرب نیا به اظهارات اخیر بهاره رهنما

سخنان توهین آمیز بهاره رهنما درباره اقوام لُر از «شام ایرانی » حذف شد!

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.