2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
راز  مرگ آیلار دختر 8 ساله بندرعباسی برملا شد / ردپای دختر 12 ساله در مرگ مرموز دوستش

راز مرگ آیلار دختر 8 ساله بندرعباسی برملا شد / ردپای دختر 12 ساله در مرگ مرموز دوستش

پلیس علت مرگ آیلار دختر 8 ساله بندرعباسی را اعلام کرد.

به گزارش هنرنوشت، آیلار دختر 8 ساله بندرعباسی است که چندی پیش پدرش او را در پشت بام خانه خود در حالی که با طناب به یک میله بسته شده و جانی در بدن نداشت، یافت.

 

بیشتر بخوانید:

جزییاتی از مرگ مشکوک آیلار 8 ساله بندرعباسی / احتمال قتل کودک

راز مرگ آیلار 8 ساله روی پشت بام خانه

 

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان درباره این اتفاق گفت:در پی اعلام کلانتری 17 شهرستان بندرعباس در مبنی بریک فقره حلق آویزی واقع شهرستان بندرعباس و انتقال فرد به بیمارستان، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

 

پدر متوفی با حضور مأموران در اظهاراتش اعلام کرد: دخترم شب گذشته با دختر همسایه برای بازی به پشت بام منزل رفته و وقتی صبح از خواب بلند شدم دیدم دخترم در منزل حضور ندارد به پشت بام رفته و مشاهده کردم که با طناب خود را حلق آویز کرده است.

 

با هماهنگی به عمل آمده اکیپی ازکارآگاهان مجرب پلیس آگاهی متشکل از کارشناسان بررسی صحنه و رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل حادثه اعزام و تحقیقات از خانواده و دوستان وی آغاز شد.

 

به لحاظ اهمیت وحساسیت موضوع پیگیری پرونده به صورت ویژه وجدی دستورکارقرار گرفت و کارآگاهان باحضور مجدد درصحنه نسبت به تحقیق از همسایگان،دوستان و تمام افراد که با متوفی در ارتباط نزدیک بودند، اقدام کردند.

 

مأموران طی اقدامات پلیسی به یکی از دوستان متوفی که دختری 12 ساله است مظنون شدند که نامبرده ابتدا منکر حضور در صحنه حادثه می شد اما با مشاهده ادله پلیسی بیان کرد که شب حادثه به منظور بازی به بالای پشت بام رفتیم و با توجه اختلافات شدید خانوادگی و از آنجا که تحت تاثیر خودکشی یکی از دوستان خود بودیم ، تصمیم گرفتیم خودکشی کنیم.


این دختر نوجوان در ادامه اظهاراتش گفت نخست من خودم را حلق آویز کرده که تحمل نکرده و خودم را نجات دادم و سپس دوستم خودش طناب را دور گردنش پیچید و سپس من نیز طناب را به سمت بالا کشیدم تا بی حال شد که بادیدن وضعیت وی ترسیده و برای  نجات او اقدام کردم اما متاسفانه نتوانستم طناب را از گردنش باز کنم و از روی ترس محل را ترک کردم.

حسب دستور مقام قضائی متهم که دختری 12 ساله است برای نگهداری تحویل اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس شد.

 

منبع: رکنا

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
رها 1399/09/27
بنظرمن این قتل خیلی مشکوک هست وجای بسی تاسف که هنوز پلیس نتونسته مشخص کنه قاتل این دختربچه معصوم و ..

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.