2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
علی صبوری کمدین خندوانه بازیگر نقش نیما در سریال بوتیمار شد

علی صبوری کمدین خندوانه بازیگر نقش نیما در سریال بوتیمار شد

علی صبوری یکی از کمدین های برنامه «خندوانه» است که به عنوان بازیگر در نقش نیما در سریال « بوتیمار » جلوی دوربین رفته است.

به گزارش هنرنوشت، علی صبوری یکی از بازیگران جدید سریال کمدی «بوتیمار» است که برای دومین بار به عنوان بازیگر در یک سریال کمدی جلوی دوربین رفته است.

 

صبوری در سریال بوتیمار در نقش نیما خواستگار نهال ایفای نقش کرده است.

 

 

مخاطبان تلویزیون، علی صبوری را بیشتر به عنوان کمدین در برنامه های استندآپ کمدی خندوانه به یاد می آورند که حالا به عنوان بازیگر در سریال بوتیمار ایفای نقش کرده است.

 

علی صبوری متولد ۳ شهریور ۱۳۷۱ در مشهد است و دانشجوی رشته هوش‌بری بود که آن را نیمه تمام رها کرده است.

 

صبوری نخستین بار به عنوان شرکت کننده در مسابقه خنداننده شو  برنامه خندوانه حضور یافت و با کسب مقام نخست این مسابقه و  اجراهای جذاب خود در این برنامه به چهره ای شناخته شده برای مخاطبان تبدیل شد.

 

او همچنین یکی از فعالان فضای مجازی است که پیشتر با ساخت سریال اینستاگرامی «کلانتر» در فضای مجازی به شهرت رسیده بود.

 

 

علی صبوری بعد از حضور در خندوانه و آشنایی با علیرضا مسعودی (علی مشهدی) به عنوان بازیگر یکی از نقش های اصل سریال تلویزیونی «آخر خط» دعوت به کار شد و برای نخستین بار در این سریال کمدی به کارگردانی علیرضا مسعودی ایفای نقش کرد.

 

این بازیگر تازه کار برای دومین بار با سریال کمدی «بوتیمار» بازی در مقابل دوربین را تجربه می کند.

 

 

 

سریال «بوتیمار»:


 
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده و نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری در جنگل سی سنگان به پایان رسیده است و این سریال به زمان پخش نزدیک تر شده است. 

 

این سریال تلویزیونی در فضایی مفرح با داستانی اجتماعی به قلم سعید جلالی برای نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود.
 

علیرضا نجف زاده در این سریال کمدی، چالش‌های یک خانواده ایرانی را  به تصویر کشیده است.
 

 

سریال بوتیمار که پخش آن از عید فطر 1400 آغاز خواهد شد،  مجموعه‌ای شاد و سرگرم کننده است که با نگاهی به رویداد‌های اجتماعی و اقتصادی کشور تولید شده است.
 

بازیگران این سریال عبارتند از : حمید لولایی، مرجانه گلچین،هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، شهاب عباسی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو ابی‌زاده،  دانیال جعفری  و سامی غریبی، .... 

 

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد، اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند ... بوتیمار همیشه نگران فرداست.
 

برخی از عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:
 

تهیه کننده؛ مهران مهام، نویسندگان؛ سعید جلالی، آرمان صبوری و شهاب عباسی، کارگردان؛ علیرضا نجف زاده، مجری طرح؛ مسعود انتظاری، مدیر برنامه ریزی؛ مجتبی خادم زاده، مدیرتصویربرداری؛ فرزام گل سفیدی، مدیرصدابرداری؛ امیرشاهوردی، طراح چهره پردازی؛ شهرام خلج، تدوین؛ حسین آرمان، طراح صحنه و لباس؛ قاسم ترکاشوند، دستیاراول کارگردان؛ امیر سلیم خانی، دستیار کارگردان؛ فرید یوسف پور، منشی صحنه؛ فرحنازخسروآبادی، مدیر تولید؛ مهدی رجبی، مشاور رسانه ای؛ مجتبی احمدی، تصویربردار دوم؛ مرتضی صدیقی، عکاس، فیلمبردارپشت صحنه؛ مهدی قاسمی، مدیر تدارکات؛ کامران نژاد آریا، مدیر صحنه؛ میلاد امامی و...

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.