2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ماهسون خواننده سرشناس ترکیه بازیگر سریال ایرانی می شود

ماهسون خواننده سرشناس ترکیه بازیگر سریال ایرانی می شود

قرار است ماهسون خواننده سرشناس ترکیه در سریال ایرانی « پدرخوانده » ایفای نقش کند.

به گزارش هنرنوشت، ماهسون قرمزی‌گل، خواننده، بازیگر و کارگردان کُردتبار ترکیه در حال مذاکره است تا به سریال ایرانی «پدرخوانده» بپیوندد.

 

 هادی انبار‌دار مدیرتولید و مجری طرح سریال « پدرخوانده » درباره این پروژه بین‌المللی اظهار کرد: این مجموعه قرار است در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید شود که هر فصل از این سریال ۱۸ قسمت خواهد بود.

 

وی افزود: مرتضی شایسته تهیه‌کنندگی این سریال و رحیم طوفان نیز کارگردانی را برعهده خواهد داشت. فیلمنامه این مجموعه را مجید برزگر و لیلا نیک ذات به صورت مشترک نوشته‌اند که بخش‌هایی از سریال در ترکیه فیلمبرداری می‌شود و در این سریال بازیگران ایرانی و ترکی حضور خواهند داشت.

 

به گفته وی، برای حضور ماهسون قرمزی‌گل خواننده، بازیگر و کارگردان کرد تبار ترکیه مذاکرات انجام شده است و انتظار می رود وی به عنوان بازیگر در این سریال حضور یابد.

 

انباردار در پایان تاکید کرد: این فیلم یک ملودرام اجتماعی است که داستانش از ابتدای انقلاب آغاز شده و تا زمان حال ادامه خواهد داشت.

 

منبع: صبا

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.