2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
سریال« بیگانه ای با من است »  جایگزین « از سرنوشت » می شود

سریال« بیگانه ای با من است » جایگزین « از سرنوشت » می شود

سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان به زودی جایگزین سریال « از سرنوشت » می شود.

به گزارش هنرنوشت، با اتمام سریال « از سرنوشت» در شبکه دو سیما، سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان از این شبکه روی آنتن می رود.

 

 این سریال در دو فصل تولید شده است. فصل اول به کارگردانی احمد امینی در ۳۵ قسمت و فصل دو به کارگردانی آرش معیریان در ۱۵ قسمت مقابل دوربین رفته است.

 

 

فصل ابتدایی مجموعه تلویزیونی «بیگانه ای با من است» در لوکیشن هایی نظیر خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی، لوکیشن‌های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی و بوشهر و شیراز مقابل دوربین رفت.

 

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

 

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، سامرند معروفی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.