2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
علی جلالی بازیگر نقش سعید تروریست داعشی در سریال خانه امن

علی جلالی بازیگر نقش سعید تروریست داعشی در سریال خانه امن

علی جلالی در سریال خانه امن در نقش سعید که یک تروریست داعشی است حضور دارد.

به گزارش هنرنوشت، علی جلالی بازیگر سینما و تلویزیون در نقش سعید که یک تروریست داعشی است حضور دارد و در کنار بغاض دست به اقدامات تروریستی می زند.

 

علی جلالی پیش از این در سریال های  کت جادویی، خط قرمز و  پنچری ایفای نقش کرده است.

 

 

این بازیگر جوان، نخستین بار سال 1371 در فیلم لبه‌ تیغ به کارگردانی جمال شورجه بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کت جادویی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علی جلالی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون بیژن امکانیان، اصغر محبی، رضا بابک و جمشید اسماعیل‌خانی را تجربه کرد.

 

 

 علی جلالی از مجموع 8 اثری که در کارنامه دارد، در 5 اثر تلویزیونی شامل سریال های سایبر، پنچری، خط قرمز، کت جادویی و سریال گالری ۹ و  در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم ساقی، فیلم پناهنده و فیلم لبه‌ تیغ بازی کرده است.

 

 

جلالی در صفحه شخصی خود با انتشار عکس هایی از این سریال درباره آن نوشته است:  «خانه امن، سريالي كه جزو آن دسته از سريال هايي خواهد بود كه با اقبال عمومي روبرو خواهد شد، چرا كه با داستان سراسر هيجان و پر از فرار و نشيب به قلم حسين تراب نژاد و با مشاوره هوشمندانه دكتر مرتضي اصفهاني و به كارگرداني بسيار حرفه اي با دكوپاژهاي استادانه احمد معظمي و همينطور تصويرهاي زيبا و درخشان احمد گودرزي، توليد شده. چهره پردازي اصولي و درجه يك محمدرضا ملكي و صدابرداري بي نقص مهرداد دادگري و طراحي لباس درست آگرين صالحي و صحنه پردازي سعيد آهنگراني ، اين اثر را فاخر و شاخص مي كند.


قطعا تهيه كننده محترم جناب ابوالفضل صفري و استاد مرتضي متولي در توليد اين طرح و مدير توليد جوان و پخته ي اين سريال ، كامياب متولي با مديريت تداركات فريد خضرايي توانستند سريالي با بيش از ٣٠٠ لوكيشن و صدها بازيگر را به شكلي درخور تحسين، مديريت كنند.


پروداكشن عظيم اين سريال با تدوين ، صداگذاري و موسيقي خلاقانه متن و تيتراژ با صداي زيباي رضا يزداني و عكس هاي بي نظير و خلاقانه سميرا بختياري باعث شد تا بازيهاي درخشان بازيگران اين سريال را شاهد باشيم.


به اميد موفقيت همه ي همكارانم در اين سريال.» 

 

«خانه امن» سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که حسین تراب نژاد در ۵۰ قسمت نوشته و  با طراحی مرتضی اصفهانی جلوی دوربین رفته است.

 

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،رحیم نوروزی، کاوه آفاق، افشین حسنلو، نیلوفر کوخانی،روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، اشکان هورسان، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، شیوا ابراهیمی، سپیده خداوردی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. 

 

بیشتر بخوانید:

« بیگانه ای با من است » از شنبه مهمان خانه های مردم می شود+ فیلم

امیریل ارجمند در سریال « بیگانه ای با من است»

دنیا مدنی بازیگر سریال « بیگانه ای با من است» شد

شبنم قلی خانی بازیگر سریال «بیگانه ای با من است»

تصاویر پرویز پورحسینی در آخرین سریالش/ « بیگانه ای با من است » جایگزین « از سرنوشت » می شود

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.