2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
شیوا ابراهیمی بازیگر نقش ماه گل در سریال «کلبه ای در مه»

شیوا ابراهیمی بازیگر نقش ماه گل در سریال «کلبه ای در مه»

شیوا ابراهیمی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان در نقش ماه گل ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، شیوا ابراهیمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان که از شبکه سه سیما روی آنتن می رود، در نقش ماه گل ایفای نقش کرده است.

 

«کلبه ای در مه» عنوان سریال جدید شبکه سه سیماست که به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی به زودی از این شبکه روی آنتن می رود.

 

ماجراهای این سریال در اوایل دوران انقلاب اسلامی می گذرد  و در خلاصه داستان آن آمده است: «نقطه‌ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دل‌مان را به هیچ مسیر بی‌انتهایی خوش نکنیم که نتیجه‌اش تباهی است ...»

 

فرخ نعمتی، رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد، حمید ابراهیمی، سیدمهرداد ضیایی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، حسام محمودی، مریم بوبانی، شیوا ابراهیمی، سیاوش چراغی پور، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهدی مخبری و رضا جوشنی از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

 

شیوا ابراهیمی همچنین در سریال «خانه امن» که سال 99 از شبکه یک سیما پخش شد،  در نقش مهسا و همسر داوود عضو باند پولشویی و قاچاق نقش آفرینی کرده بود و در سریال « بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی نیز در نقش اکرم حضور داشت.

 

 

زندگینامه شیوا ابراهیمی:

 

شیوا ابراهیمی متولد  ۲۹ بهمن ۱۳۵۵ در شمیرانات است که  سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و اولین کار حرفه‌ای خود را جلوی دوربین  با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد.

 

سال 1380 وقتی 25 ساله بود با فیلم سینمایی شام آخر به کارگردانی فریدون جیرانی وارد سینما شد اما چهره اش سال 92 از سریال مدینه بیشتر برای مخاطبان شناخته شد.

 

بازی او در سریال «پرده نشین» در سال 93 و سریال «مینو» در سال 97  به شهرت او افزود.

شیوا ابراهیمی متأهل است و ختری به نام نقش دارد.

 

 

شیوا ابراهیمی که به تازگی در سریال خانه امن در نقش یک مادر  ظاهر شده است، درباره نقش مادری که در این مجموعه بازی می کند به فارس گفته است:   اصولا نگارش فیلمنامه به گونه ای است که زنان یا نقش مادر یا همسر و دختر را ایفا می کنند که به عقیده من کار سختی نیست . سریال «خانه امن» هم سریالی امنیتی – جاسوسی است طبعا نقش مردان در این مجموعه باید پررنگ باشد اما خوشبختانه بعد از خوانش فیلمنامه متوجه شدم که تصورم درباره کار غلط بوده و درست است که حجم نقش به دلیل مضمون سریال کم است اما نقشی تاثیرگذار است.

 

وی ادامه داد:  در ابتدا که فیلمنامه را خواندم شاید به این سمت متمایل بود که نقشی معمولی را باید به عینیت بدل کنم  اما با پیشرفت داستان متوجه شدم فراتر از یک مادر است که یک فرزند دارد و کاملا نقشی چالش برانگیز است و در ابتدا شاید شخصیتی تک وجهی باشد اما در ادامه شاهد چند وجهی بودن شخصیت می شویم که برایم بسیار جذاب و خوشایند شد و ایفای نقش «مهسا» را پذیرفتم.

 

 

بازیگر «دیگری» درباره همکاری با گروه «خانه امن» گفت: گروه بسیار خوبی است من با آقای معظمی کار نکرده بودم ایشان بسیار با دقت هستند و اهل تعامل و همفکری . من به شخصه اگر با کارگردان درباره نقش صحبت نکنم و کار را با همفکری پیش نبرم اصلا برایم خوشایند نیست اما این گروه بسیار خوب هستند. من با آقای تراب نژاد (نویسنده فیلمنامه) ساعت ها صحبت کردیم. آقای معظمی کارگردان بسیار دقیق و همراه هستند و در هر حالت مراقبت می کنند تا بازیگر حس خوبی نسبت به ایفای نقش داشته باشد و اگر نقطه تاریک و کدری برایش در ارائه نقش باقی است برایش روشن کند.

 

شیوا ابراهیمی پیش از حضور در سریال «خانه امن»  در آثاری چون «برادر جان»، «مینو»، «پرده نشین»، «زمین گرم»، «بیگانه ای با من است»،  نقش آفرینی کرده است.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.