2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مهدی پاکدل دوباره ازدواج کرد + عکس

مهدی پاکدل دوباره ازدواج کرد + عکس

عاطفه رضوی بازیگر سینما و تلویزیون از ازدواج مهدی پاکدل خبر داد.

به گزارش هنرنوشت، مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور دو بازیگر سینما به تازگی ازدواج کردند و خبر ازدواج این دو بازیگر  را عاطفه رضوی، بازیگر و همسر حسین پاکدل (برادر مهدی پاکدل) در صفحه شخصی اینستاگرامش اعلام  کرد.

 

مهدی پاکدل در نخستین ازدواج خود با بهنوش طباطبایی ازدواج کرده بود که بعد از مدتی به جدایی ختم شد و خبر جدایی این دو بازیگر سینما نیز بسیار خبرساز بود.

 

شایعه ارتباط مهدی پاکدل (همسر سابق بهنوش طباطبایی) و رعنا آزادی‌ور (بازیگر درباره الی و مارمولک) از دو سال پیش شنیده می‌شد. آنها در موزیک ویدیوی «ابر می‌بارد» همایون شجریان حضور مشترک داشتند و به تازگی نیز در فیلمی با نام «لحظه‌ای و دیگر هیچ» ایفای نقش کرده‌اند.

 

تصویر زیر پست عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل است که درباره  ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور منتشر کرده است.

 

 

 

 

 

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران، بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی کرد و در فیلم محمد رسول الله مجید مجیدی نیز حضور داشت.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.